به گزارش ایرنا علی اسماعیلی در آیین تکریم و معارفه مدیران کل پیشین و جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی افزود: مسئولیت در این استان سخت است چون کار بر زمین مانده زیادی در این منطقه وجود دارد لذا مدیران باید از رفاهی که در دیگر مناطق کشور داشته اند در اینجا صرفنظر کنند.
وی اظهار داشت: این استان مردمانی قانع و فرهنگی دارد و امیدواریم مدیرکل جدید ارشاد برنامه های پیش رو را با سرعت بیشتری ادامه دهد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: مردم این استان خوب هستند و نقد هم می کنند اما مدیران باید ظرفیت خود را بالا ببرند چون این مردم قدرشناس و خوش بدرقه هستند.
اسماعیلی افزود: به دنبال حاکمیت قانون هستیم و بدون یاری فرهیختگان و متخصصان هیچ کس نمی تواند کاری را انجام دهد امیدواریم شاهد رشد بیشتر حوزه فرهنگ وهنر در این استان باشیم.
وی اظهار داشت: تغییرات مدیریتی وجود دارد و کم و کیف آن در جای خود قابل بحث است از نحوه مواجه محبی مدیر کل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با این مقوله قدردانی می کنم زیرا در این جلسه در کمال عزت و محبت با اصحاب فرهنگ و هنر خداحافظی آبرومندانه ای داشت.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: عاقبت بخیری همین است و اینکه انسان های زلال از جنس فرهنگ و هنر از دل برای انسان حرف می زنند و همه ما باید دعا کنیم و اینطوزی با مدیریت خداحافظی کنیم.
اسماعیلی افزود: همه کسانی که مسئولیت دارند دیر یا زود رفتنی هستیم و این مسئولیت ها امانتی از مردم در دست مدیران است بهترین دعا برای هر مدیری این است که با عزت برود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی هم گفت: مهم ترین بخش فرهنگ صفا و صمیمیت این حوزه است و این قابل تجلیل است.
ناصر نبی زاده افزود: امیدواریم همواره در کنار هنرمندان باشم از خدمات همه دلسوزان این عرصه در استان تشکر می کنم.
وی یادآور شد: از همه لحظات خدمت به مردم استان استفاده می کنم تا با کمک همکاران در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کارهای به زمین مانده را ادامه دهم.
نبی زاده اظهار داشت: خراسان جنوبی 2 هزار شهید به کشور عطا کرده و مفاخر بزرگی دارد که در آسمان فرهنگ و هنر کشور می درخشند.
وی ادامه داد: این استان عالمان بزرگی دارد و رهبر معظم انقلاب در سفر به خراسان جنوبی به این موضوع اشاره کردند.
وی تصریح کرد: به راهنمایی های نماینده معظم ولی فقیه در استان و همراهی استاندار خراسان جنوبی نیازمندم.
مدیر کل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی هم در این جلسه گفت: در مدت فعالیتم در این اداره کل، ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان های خوسف و زیرکوه فعال شد.
احمد محبی افزود: 9 دستگاه خودرو برای مرکز استان خریداری شد، اعتبارات فصل پنج استانی از 160 میلیون ریال به هزارو 500 میلیون ریال رسیده است.
وی اظهار داشت: خانه مطبوعات استان مورد حمایت قرار گیرد و هلدینگ اصحاب فرهنگ و هنر راه اندازی شود.
محبی گفت: اقدامات لازم برای ثبت این هلدینگ انجام شده و امیدواریم با راه اندازی این مجموعه، مشکل اصحاب فرهنگ و هنر استان رفع شود.
مسئول کانون هنرمندان خراسان جنوبی هم گفت: اگر استاندار مشاور فرهنگی داشته باشد اقدامی مناسب است تا در صورت نیاز به مردم در خصوص بعضی عزل و نصب ها توضیحاتی بدهد.
حسین رفیعی افزود: محبی مدیر کل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی اقدامات بسیار خوب و تاثیر گذاری در حوزه فرهنگ و هنر استان انجام داد که از خدمات وی تجلیل می کنیم.
در این مراسم ناصر نبی زاده به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی معرفی و از زحمات احمد محبی در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی شد.
7559 * 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.