به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی روز شنبه در بازدید از بیمه سلامت خراسان جنوبی افزود: در صورتی که وزارت بهداشت برای الکترونیکی شدن خدمات درمانی تدابیر لازم را انجام دهد بسیاری از هزینه ها کاهش یافته و جلوی هزینه های کاذب نیز در این حوزه گرفته خواهد شد.
وی بر لزوم تقویت سازمان های بیمه گر در کشور تاکید کرد و گفت: در پرداخت مطالبات بسیاری از پزشکان دستگاه های مختلف دچار مشکل هستیم که باید دولت توجه بیشتری به بیمه درمانی داشته تا به موقع مطالبات این افراد نیز پرداخت شود.
وی بیمه درمانی را مایه آرامش و آسایش جامعه دانست و اظهار داشت: با حذف بیمه های درمانی مردم دچار اضطراب شده و ناآرامی جامعه را فرا خواهد گرفت.
وی بیان کرد: خدمت به مردم به ویژه در حوزه های درمانی و سلامت در نظام جمهوری اسلامی ایران از جایگاه بسیار مهمی برخوردار بوده و همچنان باید این جایگاه حفظ شود.
رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی یادآور شد: با راه اندازی سیستم متمرکز الکترونیکی برای طرح سلامت نظارت های لازم بر سیستم درمانی شدت گرفته و بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد.
حجت الاسلام عبادی، تنها راه تقویت بیمه ها را ایجاد نظام متمرکز الکترونیکی دانست و افزود: باید وزارت بهداشت توجه بیشتری بر کاهش هزینه های درمانی بیماران در طرح تحول نظام سلامت داشته باشد.
وی عنوان کرد: با اجرای طرح تحول نظام سلامت اقدامات شایسته ای در سطح کشور انجام شد اما خوب است که این فعالیت ها همچنان ادامه داشته و اقدامات مورد نیاز در حوزه بهداشت نیز افزایش یابد.
وی تاکید کرد: با کاهش هزینه های درمانی و توجه بیشتر به حوزه بهداشت بیمه سلامت کماکان بیماران می توانند جان سالم به در برده و به فعالیت های خود بیش از پیش ادامه دهند.
7557 * 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.