به گزارش ایرنا گروه فوق تخصصی جراحی پلاستیک و ترمیمی با عنوان «مرهم» در بیست و دومین سفر خیرخواهانه امروز (سه شنبه) وارد بیرجند مرکز استان خراسان جنوبی شد و سرپرستی این تیم را پروفسور عبدالجلیل کلانتر هرمزی بر عهده دارد.
این گروه پزشکی برای ویزیت، فرانشیز و درمان رایگان ناهنجاری های مادرزادی جمجمه، فک و صورت تا شانزدهم تیرماه در خراسان جنوبی حضور خواهند داشت.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در حاشیه ویزیت بیماران به خبرنگار ایرنا گفت: بیش از یکهزار و 250 نفر از خراسان جنوبی و سایر استان ها در سامانه ای که برای این منظور در نظر گرفته شده است، ثبت نام کرده اند.
دکتر کاظم قائمی افزود: از این بین 150 تا 175 نفر برای اعمال جراحی شکاف لب، شکاف کام و سایر ناهنجاری های مادرزادی سر و صورت انتخاب شده اند.
وی اظهار داشت: هفت اتاق عمل بیمارستان فوق تخصصی رازی بیرجند برای انجام این اعمال جراحی در اختیار تیم جراحی فوق قرار گرفته و تجهیرات لازم نیز فراهم شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در صورتی که بیمارستان رازی برای انجام اعمال جراحی طی مدت تعیین شده کافی نباشد از ظرفیت سایر بیمارستان ها استفاده خواهد شد.
وی بیان کرد: برنامه ریزی شده تا روز نخست 28 نفر، روز دوم 41 نفر، روز سوم 43 نفر و روز چهارم 65 نفر برای انجام اعمال فوق تخصصی تحت عمل جراحی رایگان قرار گیرند البته این آمار تغییر خواهد کرد.
7557*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.