به گزارش ایرنا معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی روز شنبه در نشست عمومی شورای اسلامی شهر بیرجند ضمن تبیین طرح راه اندازی کافه هنر در بیرجند گفت: این طرح با هدف ایجاد اشتغال معلولان سال گذشته به شهرداری ارایه شد تا مکانی را برای راه اندازی در اختیار بهزیستی قرار دهند.
جمیله رضازاده بیان کرد: این طرح نخستین بار در کشور از مبدا خراسان جنوبی اجرا و الگویی برای سایر استان ها می شود.
وی افزود: در نظر داریم کافه هنر را اوایل مرداد ماه امسال همزمان با جشنواره هنرهای تجسمی معلولان که با شرکت پنج استان در خراسان جنوبی برگزار می شود و با حضور معاون وزیر و نماینده یونسکو افتتاح کنیم.
وی با تاکید بر اینکه تمامی مجموعه کافه هنر توسط معلولان اداره می شود تصریح کرد: اعتبار برای تجهیزات آن دریافت شده و معلولان از سراسر استان می توانند کارهای هنری خود را در این کافه به نمایش بگذارند.
رضازاده استفاده از امکانات کافی شاپ در کافه هنر را مناسب برای جلب توجه مشتریان دانست و گفت: این مکان ضمن اینکه محیط مناسبی برای گذراندن اوقات شهروندان خواهد بود در بهبود اشتغال معلولان و درآمدزایی آنان نیز موثر است.
اعضای شورای شهر بیرجند نیز پس از استماع این توضیحات موافقت کردند با انعقاد قراردادی بین شهرداری و بهزیستی کافه هنر در فضای پارک خانواده بیرجند احداث شود.
9766*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.