دکتر علی دلخروشان چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 15 امروز حادثه سقوط سه نفر در بند خاکی روستای چهکند به اورژانس استان گزارش شد که بلافاصله سه دستگاه آمبولانس و تیم امدادی به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: پس از اینکه مصدومان توسط امدادگران هلال احمر از آب بیرون کشیده شدند 2 نفر با اورژانس هوایی به بیمارستان ولی عصر(عج) بیرجند منتقل شدند که علی رغم تلاش تیم پزشکی یک نفر فوت کرده و نفر دیگر نیز تحت مراقبت های ویژه قرار گرفت اما حالش وخیم گزارش شده است.
دلخروشان ادامه داد: نفر سوم این حادثه که به بیمارستان امام رضا (ع) منتقل شده بود نیز جان باخت.
یک امدادگر هلال احمر خراسان جنوبی که در صحنه حادثه حضور داشت نیز به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به جو متشنج محل حادثه جزئیات دقیقی از زمان وقوع و نحوه آن در دست نیست اما بنا به گفته شاهدان عینی این افراد در محلی که عمق آب کم بوده مشغول بازی بوده اند که ناگهان زیر پای یک نفر خالی شده، در عمق بیشتری از آب فرو می رود و نفر دوم و سوم نیز می خواستند این فرد را نجات دهند که خود نیز غرق می شوند.
به گفته صادق سلمانی، امدادگران هلال احمر به محض اطلاع از حادثه در محل حضور یافته و افراد را از داخل آب بیرون کشیده اند.
دهیار روستای چهکند نیز گفت: سد یاد شده در فاصله 2 کیلومتری از روستا واقع شده و محل صعب العبوری است.
مهدی بذری با بیان اینکه گفته های ضد و نقیضی در خصوص نحوه سقوط این افراد به بند وجود دارد اظهار داشت: به طور قطع نمی توان گفت علت حضور این افراد در محل حادثه چه بوده اما احتمال می رود که به داخل آب سقوط کرده اند.
روستای چهکند در فاصله 38 کیلومتری شمال غرب بیرجند واقع شده این روستا به واسطه فاصله نزدیک به مرکز استان در سال های اخیر پذیرای جمعیت زیادی بوده است. بند خاکی مذکور مشهور به بند ژرف یکی از جاذبه های گردشگری این روستا معرفی شده است.
9766 * 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.