سردار نقدی
سردار محمدرضا نقدی روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز قدس بیرجند مرکز استان خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: راهپیمایی روز قدس به زودی در بیت المقدس برگزار خواهد شد.
وی بیان کرد: مردم ایران با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس پیام آزادی را به جهانیان مخابره کردند و با این حماسه بزرگ کرامت و شرافت خود را از دفاع مظلومان عالم نشان دادند.
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم ایران اگر روزی زیر چکمه های استکبار مبارزه کردند و به قدرت رسیدند، مسلما حکومت های مظلوم به اسارت رفته را فراموش نخواهند کرد.
وی ادامه داد: امروز تاثیر راهپیمایی روز قدس را از فلسطین، لبنان و سایر کشورهای آزادیخواه گرفته تا قلب اروپا و آمریکا می توان دید که این مهم آینده نگری معمار کبیر انقلاب اسلامی را می رساند.
سردار نقدی اظهار داشت: با شروع این روند عراق از دست استکبار خارج شد، سوریه پیروزی های بزرگی را کسب کرد، لبنان با پیروزی قاطع حزب الله به پیروزی رسید و امروز هم غزه قهرمان با شهامت تمام به صحنه آمده و حماسه های بزرگی را خلق کرده است.
وی گفت: تمامی کسانی که در داخل و خارج ایران اسلامی شعار نه غزه و نه لبنان سر دادند، توبه بهترین راه است زیرا این عمل نه تنها موجب سرشکستگی خودشان بلکه نسل های آینده آنان خواهد شد.
وی افزود: کسانی که در جنگ بین مظلوم و ظالم، طرف ظالم را می گیرند سرنوشت آنها روشن است و توصیه می شود بزودی به صف ملت حزب الله بپیوندند تا جشن پیروزی را در آینده نزدیک با هم بگیریم.
16 مرداد سال 1358 هجری شمسی، به فرمان حضرت امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس نامگذاری شد.
راهپیمایی روز قدس در بیرجند با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، استاندار، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولان و قشرهای مختلف مردم از میدان شهدا تا بلوار پاسداران مسجد امام حسین (ع) برگزار شد.
مراسم روز جهانی قدس امسال با شعار 'پیروزی جبهه مقاومت، شکست فتنه آمریکایی -صهیونیستی، عزم ملت فلسطین برای بازگشت' علاوه بر بیرجند در شهرستان های استان خراسان جنوبی نیز برگزار شد.
3215*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.