محمد مهدی مروج الشریعه روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: روز قدس میراث ارزشمند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است که در تداوم آن مقام معظم رهبری تاکید دارند که این میراث گرانبها به بهترین شکل ممکن ارج نهاده شود.
وی ادامه داد: روز قدس روز جهانی مستضعفان عالم بر علیه مستکبران جهان است که در این روز مستضعفان با روحیه ظلم ستیزی در برابر ظلم مستکبران برای دفاع از حقوق حقه خود صف آرایی می کنند که مقیاسی جهانی دارد.
به گفته وی، قطعا راهپیمایی روز قدس امسال با شکوه و جلال بیشتری به بزرگی یک ملت برگزار خواهد شد.
مروج الشریعه تصریح کرد: روز قدس نشان از اراده، رسالت، شجاعت و صداقت ملتی دارد که در برابر همه تعاملات بین المللی با صداقت تمام پای همه حرف هایی که زده است ایستاده و محکم و با تعهد اخلاقی در برابر همه عهد شکنی ها و بد اخلاقی هایی که طرف مقابل از خود نشان داده است خواهد ایستاد.
وی ادامه داد: در روز قدس مردم نشان می دهند که این بد عهدی و بد اخلاقی های طرف های مقابل ملت ایران هیچ خللی در اراده این ملت ایجاد نخواهد کرد و ملت شجاع ایران همچنان بر سر اصول خود ایستاده و خواهد ایستاد.
استاندار خراسان جنوبی افزود: با حضور حماسی و حداکثری ملت غیور ایران در راهپیمایی روز قدس، دنیا باید بفهمد که این صفوف فشرده نشانی از استحکام جبهه داخلی و ایستادگی برای حفظ ارزش ها، مولفه ها، اقتدار، عزت و قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این مردم این مولفه ها را با هیچ شرایطی معامله نخواهند کرد.
امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در سال 58 آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نامگذاری کرد.
3215* 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.