حجت الاسلام احمد علی پور یکشنبه شب در حاشیه مراسم معنوی 30 شب با قرآن به خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد جلسه و محفل قرآنی در مساجد، حسینیه ها و منازل برگزار می شود و در این شهرستان 100 مسجد پذیرای مومنان و علاقه مندان به محافل قرآنی است.
وی گفت: برنامه محوری 30 شب با قرآن هر شب ساعت 21 در محل امامزاده زید و مسجد جامع شهر قاین برگزار می شود.
وی از اعزام 83 مبلغ در ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف شهرستان قاینات خبر داد و گفت: 50 نفر از مبلغان مستقر، طرح هجرت و بومی و بقیه از روحانیون اعزامی از قم و مشهد هستند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی قاینات با بیان این که ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای ایجاد تحول در درون انسان و جامعه است ادامه داد: مبلغان در ایام ماه مبارک رمضان با حضور در مساجد و محافل قرآنی و برپایی برنامه های مختلف فرهنگی مذهبی مانند سه نوبت نماز جماعت، برگزاری حلقه های معرفتی و محافل تفسیر و قرائت قرآن در جهت روشنگری و افزایش آگاهی نسل جوان اقدام می کنند.
وی برپایی مجالس دعا و سخنرانی روحانیون درباره سیره عملی و فضایل اهل بیت، تبیین جایگاه ولایت و نقش ولی‌فقیه در جامعه، تبیین فرهنگ مقاومت و احیای امر به معروف و نهی از منکر، ترویج سبک زندگی اسلامی، ازدواج آسان، فرهنگ ایثار و شهادت، پرداختن به اهمیت حجاب و عفاف، برگزاری گفتمان‌های دینی و تبیین شعار سال حمایت از کالای ایرانی را از مهمترین برنامه های روحانیون اعزامی در ماه رمضان اعلام کرد.
شهرستان قاینات با جمعیت 116 هزار و 181 نفر و دارای سه بخش، پنج شهر و هشت دهستان در شمال استان خراسان جنوبی واقع شده و شهر قاین مرکز شهرستان قاینات در 100 کیلومتری شمال بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
7218*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.