بالاخره بعد از ماه ها که موضوع استعفای دکتر «افضل پور» مدیرکل سابق ورزش و جوانان مطرح بود و سرانجام به بازنشستگی وی در آخرین روزهای سال 96 انجامید، دوران یک سال و چند ماهه مدیریت پنجمین سکاندار ورزش استان به پایان رسید.
طی ماه های گذشته و بعد از آن که از سوی منابع مختلف نام افراد زیادی مطرح شد، توسط وزارت ورزش و جوانان، «مهران سرپرست» که از بدنه وزارت ورزش و جوانان است به عنوان ششمین مدیرکل تشکیلات ورزش استان تعیین شد.
همان طور که قبل از این بارها بیان شده است، نبود ثبات مدیریتی طی سال های گذشته ضربه های جبران ناپذیری بر پیکره ورزش استان وارد کرده است. چه بسیار برنامه های مهم و کلیدی که با خون دل خوردن های زیاد مسئولان هیات ها و جامعه ورزش استان به محض رسیدن به مرحله نهایی با تغییرات ناگهانی مدیریتی و آشفتگی هایی که به دنبال آن ایجاد می شد، به علت بلاتکلیفی در اداره کل رها و باعث از بین رفتن انگیزه های جامعه ورزش شد.
دکتر «خادم» در مراسم معارفه دکتر «افضل پور» با ابراز تاسف از این که برای سومین بار است که طی سه سال گذشته (از 92 تا 95) برای معارفه مدیرکل به خراسان جنوبی می آید و این که در هیچ استان دیگری چنین وضعیتی وجود ندارد، ابراز امیدواری کرد: روند مدیریت ورزش در استان حالت ثابتی پیدا کند.
البته فرصت پرداختن به این موضوع که چه مقدار وزارت ورزش در این وضعیت سهم دارد و چه میزان ما از خودزنی های داخلی رنج می بریم، بحثی مفصل است که در این نوشتار نمی گنجد، آن چه مهم است این که از این پس چه باید بکنیم.
به طور قطع وزارت ورزش و البته مدیرکل جدید به این قضیه اشراف دارند که کشتی به گل نشسته ورزش استان جز با همت جهادی، همدلی و همگرایی مسئولان و جامعه ورزش استان به حرکت و جنبش در نمی آید.
به هر حال ما این انتخاب را با توجه به تجربیات مدیرکل جدید در پست های مختلف ورزشی که از جمله آن معاونت اولین مدیرکل ورزش و جوانان است را با دید خوش بینانه تلقی کرده و امیدواریم با ایجاد ثبات و انسجام در ساختار ورزش استان و بهره گیری از ایده های سازنده صاحبان اندیشه و پرهیز از حاشیه ها شاهد رونق ورزش استان در دو بعد همگانی و قهرمانی باشیم.
منبع: روزنامه خراسان جنوبی
7559*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.