به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی محمد حسینی روز پنجشنبه در کمیسیون تنظیم بازار استان افزود: جلب رضایت مردم مهمترین اصلی است که باید مورد توجه مسئولان قرار گرفته و مسئولان برای رسیدن به این مهم از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.
وی حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان را به صورت توام مورد توجه قرار داد و گفت: مسئولان در انجام امور مربوط به تنظیم بازار، حقوق مصرف کنندگان را باید در کنار حقوق تولید کنندگان مورد توجه قرار دهند.
وی با بیان اینکه نگاه های تک بعدی آفت این امر است افزود: در انجام امور مربوط به مباحث اقتصادی بخصوص تنظیم بازار هم پوشانی و هم افزایی یک اصل اساسی است از این رو نگاه های جزیره ای و تک بعدی می تواند اجرای بسیاری از برنامه ها را با چالش مواجه نماید.

**دشمنان به دنبال ایجاد نارضایتی بین مردم هستند
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: نظارت های دقیق و مستمر بر خدمات به جامعه در شرایط حساس فعلی کشور می تواند بسیار مهم و راهگشا باشد چرا که دشمنان قسم خورده این آب و خاک به دنبال فرصتی برای ایجاد نارضایتی بین مردم هستند.
وی ایجاد فضایی آرام در بازار را مورد تاکید قرار داد و گفت: همه باید تلاش کنیم تا مردم در فضایی آرام و به دور از تشویش به خرید کالای مورد نیاز خود پرداخته و با انجام امور مربوط به پشتیبانی تلاش کنیم تا بازار با کمبودی مواجه نشود.
حسینی با تاکید بر هماهنگی با فرمانداران شهرستان های تابعه استان در خصوص برگزاری روز بازار در شهرستان ها افزود: ساماندهی چهارشنبه بازار بیرجند و بازار میوه و تره بار سابق بیرجند نیز با هماهنگی فرمانداری بیرجند در راستای اجرای سیاست تعدد مراکز توزیع و فروش به انجام خواهد رسید.
3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.