به گزارش ایرنا عصمت محمودی روز چهارشنبه در دومین همایش ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان خراسان جنوبی اظهار کرد: هیچ گاه هدف از بازرسی برنامه های دستگاه های اجرایی مچ گیری نبوده بلکه بهبود و ارتقای امور است.
وی با بیان اینکه همیشه نباید برای انجام امور به اعتبارات متکی باشیم گفت: حیا، عفاف و حجاب مکمل یکدیگر هستند و در کنار هم معنا پیدا می کنند.
وی در توصیه ای به دبیران صیانت از حقوق شهروندی دستگاه های اجرایی اظهار کرد: باید افرادی که در نهادها با ارباب رجوع سر و کار دارند خودشان مصداق عفاف و حجاب باشند.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی تکریم ارباب رجوع از سوی یک کارمند را مستلزم حفظ احترام او توسط مدیر دانست و گفت: دبیران صیانت از حقوق شهروندان در دستگاه های اجرایی باید به اطلاع رسانی از عملکرد حوزه کاری مدیران خود بپردازند تا شهروندان نسبت به کارکرد نظام امیدوار شوند.

**امید دادن به جامعه ترویج داده شود
وی با تاکید بر اینکه امید دادن به جامعه باید ترویج شود افزود: امیدوار شدن هر شهروند فتح یک خاکریز است.
محمودی فرصت خدمت به مردم را کوتاه توصیف کرد و گفت: زمانی که به عنوان مدیر فرصت خدمت به مردم فراهم می شود؛ نباید طوری عمل کرد که بعدها حسرت لحظات از دست رفته را خورد.
وی همچنین کسب روزی حلال را منوط به استفاده بهینه از امکانات دستگاه های اجرایی عنوان و تصریح کرد: دزدی از زمان اداری معادل با اختلاس چند میلیاردی است و هر زمانی که کارکنان در کارهای اجرایی کوتاهی داشته باشند باید چهره کودکان مناطق صفر مرزی را به خاطر بیاورند.
وی در توصیه دیگری به اعضاد ستاد صیانت از حقوق شهروندی گفت: در جلساتی که مردم حضور دارند مدیران به عنوان خدمتگزار نباید در صدر مجالس بنشینند تا شهروندان به وضوح بوی خدمت را استشمام کنند.
مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی بر حفظ حرمت ارباب رجوع تاکید کرد و گفت: مردم باید بفهمند که مسئولان آنان را درک می کنند و اگر می خواهیم آسیب ها در جامعه کاهش یابد، باید عفاف و حجاب هم توسط زنان و هم توسط مردان جدی گرفته شود.
کارگاه آموزشی 'برقراری ارتباط موثر' در ادامه این همایش برگزار شد که نحوه مدیریت در خانواده، جذاب بودن برای مخاطب، آرام و صبور بودن در ارتباطات اجتماعی از سرفصل های این کارگاه آموزشی بود.
همچنین از رابطان برتر دستگاه های اجرایی در حوزه حجاب و عفاف تقدیر و تشکر شد.
ع.ب*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.