به گزارش ایرنا حجت‌ الاسلام ‌و المسلمین سید علیرضا عبادی روز پنجشنبه در همایش 'رسم هجرت' گرامیداشت کنگره 2 هزار شهید خراسان جنوبی و جهادگر مرحوم محمد خراسانی افزود: این رویش‌ها در صحنه انقلاب نشانه پیروزی است.
وی گفت: در انقلاب اسلامی هم ریزش و هم رویش‌های زیادی وجود داشته اما آنچه اهمیت دارد این است که نباید اجازه دهیم انقلاب اسلامی به دست نامحرم و نااهلش بیفتد.
نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی بیان کرد: اسلام حقیقی و آنچه تمامی پیامبران برای آن مبعوث شدند برای این بوده که هرجا حق به دست ظالم افتاد، جایگاه‌اش را از دست داد.
وی افزود: آنچه در صحنه میدانی چه در میدان تاریخ و چه در شرایط معاصر وجود دارد نشان می دهد که باید نسبت به مکر و حیله پلکانی دشمنان هوشیار باشیم.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی با تاکید بر اینکه همواره باطل مقابل حق نمی‌تواند دوام بیاورد گفت: اینکه انبیای الهی با تمام حقانیت خود شکست می‌خورند یک رمزی دارد و اگر این رمز را بفهمیم در زمان معاصر بصیرت پیدا می‌کنیم.
وی تصریح کرد: حق اگر در دست اهلش باشد، چون به آن معتقد هستند و عمل می‌کنند، شکست ناپذیر خواهد بود اما آنچه صورت می‌گیرد غیر از این است یعنی در یکسری حیله‌ هایی حق در دست نااهلش قرار می‌گیرد و اینجا حق شکست می‌خورد.
وی افزود: البته نه به این معنا که حق شکست خورده بلکه به این معنا که جبهه ای ظاهر آن حق بوده اما باطنش چیز دیگری است و شکست خورده است.
امام جمعه بیرجند گفت: بنابراین رمز در این است و نباید اجازه دهیم انقلاب در دست نااهلش باشد؛ اسلام حقیقی و آنچه تمامی پیامبران برای آن مبعوث شدند برای این است حق به دست ظلم بیفتد جایگاهش را از دست می دهد.
وی با بیان اینکه نظام اسلامی ما براساس عدل است بیان کرد: دشمنان با هوشیاری و کارشناسی شده، توطئه انجام می‌دهند.
وی به خدمات شهدایی چون بهشتی و چمران در تاریخ انقلاب اشاره کرد و گفت: آن‌هایی که از عدالت انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند انسان‌های بی تفاوت نیستند بلکه چمران‌ها هستند و در صحنه‌های سیاسی و تشکیلاتی نیز بهشتی‌ها وجود دارند که دشمن درصدد از بین بردن آنهاست.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی با تاکید بر اینکه هوشیاری مردم می تواند هر توطئه ای را خنثی کند افزود: باید بدانیم دشمنان در یک پروژه حساب شده هر کاری را انجام می دهند.
وی بیان کرد: اگر شعار استقلال، آزادی و عدالت را از زبان بیگانگان شنیدید یا اگر مردم‌سالاری که حق مردم است را از دموکراسی غربی درآوردند باید وحشت کنیم.
به گزارش ایرنا با حضور نماینده ولی فقیه در استان، معاون عمرانی استاندار، فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) و جمعی از مسئولان در این همایش از 26 جهادگر خراسان جنوبی تجلیل شد.
ع.ب*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.