حجت الاسلام احمد نجمی پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نامگذاری امسال به نام 'حمایت از کالای ایرانی' براساس مسائل ضروری کشور است که توسط مقام معظم رهبری هر سال انجام می گیرد.
وی حمایت از کالای ایرانی در کنار مسائل مهم دیگری چون اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید داخل را یک تکلیف برای مسئولان دانست و اظهار کرد: مردم نیز با خرید کالای ایرانی می توانند در حل معضل بیکاری نسل جوان، یاری گر مسئولان باشند.
امام جمعه سرایان با بیان اینکه دشمن در جبهه مسایل اقتصادی مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاده است گفت: حتی خرید یک خودکار ایرانی باعث اشتغال چند هزار نفر می شود.
وی وظیفه دولت در حمایت از تولید داخل را مبارزه با قاچاق کالا ذکر کرد و افزود: قاچاق کالا به خصوص اجناس چینی ضربه جبران ناپذیری به بازار تولیدات داخلی می زند.
نجمی پور تصریح کرد: تولیدکنندگان و صنعتگران باید به تولید باکیفیت متعهد باشند چرا که بالابودن کیفیت باعث ترغیب مردم به خرید کالای ایرانی می شود.

**کلوچه سرایان در سبد پذیرایی جلسات بگنجد
وی گفت: مسئولان برای تحقق شعار سال، حداقل در پذیرایی جلسات خود از کلوچه محلی یا میوه های فصل این شهرستان استفاده کنند.
امام جمعه سرایان بیان کرد: قوی شدن بنیه اقتصادی کشور، رونق اشتغال، کاهش قاچاق کالا و آسیب های اجتماعی، ثمره حمایت از کالای ایرانی خواهد بود.
ع.ب*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.