به گزارش ایرنا فرمانده قرارگاه شهید ناصری خراسان جنوبی روز یکشنبه در این مراسم گفت: قرارگاه عملیاتی شهید ناصری به عنوان یک قرارگاه فرعی زیرمجموعه قرارگاه ثامن الائمه (ع) ماموریت خود را سال گذشته در استان آغاز کرد.
سردار حسن رجب زاده یکی از ماموریت های مهم این قرارگاه را افزایش توان نظامی و رزمی برای استقرار و حفظ امنیت پایدار عنوان کرد و افزود: برای این منظور اقدامات مهمی با همکاری مرزبانی و نیروی انتظامی خراسان جنوبی انجام شده است.
وی بیان کرد: علاوه بر اقدامات نظامی و امنیتی، قرارگاه شهید ناصری در زمینه مردم یاری و محرومیت زدایی اقداماتی از جمله تهیه جهیزیه برای نوعروسان را در دستور کار دارد که سال گذشته 100 سری جهیزیه به نوعروسان اهدا شد و امروز نیز برای دومین بار این اهدای جهزیه به 100 زوج جوان انجام می شود.

** تهیه جهزیه از کالای ایرانی
فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری خراسان جنوبی با اشاره به شعار امسال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی تصریح کرد: تمامی جهیزیه های اهدایی از کالاهای ایرانی تهیه شده که در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای حمایت از تولید داخلی است.
وی ورود به مباحث آبخیزداری و آبخوان داری با همکاری منابع طبیعی را از دیگر اقدامات این قرارگاه عنوان کرد و گفت: در این راستا نیز اقداماتی برای چهار شهرستان مرزی نهبندان، سربیشه، زیرکوه و درمیان برای ذخیره سازی انجام و باعث ذخیره سازی روان آبها در مناطق مرزی شده است.
رجب زاده اظهار کرد: ساخت و مرمت مدرسه برای دانش آموزان از دیگر اقدامات این قرارگاه بوده است.
ع.ب*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.