به گزارش ایرنا علی اسماعیلی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری و آیین تکریم و معارفه فرماندار قاینات افزود: مدیریت و حکومت داری کار بسیار دشواری است زیرا با وجود محدودیت در منابع و امکانات نمی توان رضایت صددرصدی را کسب کرد، لذا باید با برنامه ریزی صحیح و کارشناسی در جهت خدمت به مردم حرکت کرد.
وی اظهار کرد: کار مدیران و مسئولان در زیر ذره بین عامه مردم است و نباید در گفتار و عمل ما دوگانگی وجود داشته باشد و خدای نکرده با رفتار خود به اعتقادات مردم آسیب بزنیم.
اسماعیلی خاطر نشان کرد: مدیران نباید در حوزه فعالیت اداری خود نگاه سیاسی داشته باشند بلکه با وحدت و همدلی در سایه قانون و قانون مداری به مردم خدمت کنند.
وی با اشاره به تغییر فرمانداران اظهار کرد: جلسات تکریم و معارفه گردش نخبگان و انتقال مسئولیت است و فرماندار جدید هم با استفاده از پتانسیل شوراهای اسلامی، نخبگان و جوانان زمینه توسعه شهرستان را فراهم کند.
معاون سیاسی ، اجتماعی و امنیتی استانداری خراسان جنوبی با توصیه به فرماندار جدید قاینات افزود: وحدت و همدلی با مدیران، قانون مداری و انجام کار تیمی، حضور مؤثر در مرکز استان و کشور، تلاش برای جذب و هدایت سرمایه گذاری، استفاده از توان بخش خصوصی و پتانسیل شوراهای اسلامی و شفافیت در عملکرد و توزیع اعتبارات از مطالبات ما است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی هم در این مراسم گفت: ارائه طرح و برنامه کارشناسی شده برای خدمت بیشتر به مردم از ضروریات است تا با برنامه ریزی صحیح، به بیت المال آسیب نرسد.
سید مجتبی علوی مقدم با اشاره به کمبود اعتبارات و محدودیت منابع مالی افزود: بدون داشتن طرح و برنامه هیچ پروژه ای شروع نشود و کارگروه های استانی نیز نظارت جدی در این زمینه خواهند داشت.
وی با اشاره به انجام کار جمعی اظهار کرد: با وجود مشکلاتی که در منطقه دچار آن هستیم باید با وحدت و همدلی و انجام کار تیمی و تلاش بیشتر به مردم خدمت کنیم و در این راستا استفاده از خرد جمعی و نظرات نخبگان و جناح های سیاسی ضروری است و نباید با باند بازی و دسته بندی سیاسی فرصت خدمت را از دست دهیم.
در این مراسم مشیرالحق عابدی به عنوان فرماندار قاینات معرفی و از زحمات بهمن کهن ترابی فرماندار قبل تقدیر شد.
شهرستان قاینات با جمعیت 116 هزار و 181 نفر و دارا بودن سه بخش ، پنج شهر و هشت دهستان در شمال خراسان جنوبی واقع شده و شهر قاین مرکز آن در 100 کیلومتری شمال بیرجند قرار دارد.
7218 * 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.