مسئول روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان جنوبی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به تغییرات یکپارچه شرکت ارتباطات سیار در کل کشور، اختلال موقتی در سامانه تلفن همراه به وجود آمد که در حال حاضر اختلالات رفع شده است.
سید محمد رمضانی ادامه داد: چنانچه مواردی از اختلال در سامانه ها مشاهده شود به زودی رفع خواهد شد.
به گزارش ایرنا اختلال در شبکه همراه اول از صبح امروز در خراسان جنوبی محسوس بوده است.
همراه اول اواخر هفته گذشته در پیامکی از ارتقاء سامانه جامع خدمات مشتریان همراه اول خبر داد اما در آن اشاره ای به قطع ارتباط مشترکان نشده و فقط گفته شده به طور موقت در برخی سرویس ها همچون خرید شارژ و تعویض بسته مشکلاتی ایجاد شود.
اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران همچنین 29 فروردین در اطلاعیه منتشر شده در سایت خود، اعلام کرده بود: به دلیل عملیات توسعه و ارتقاء سیستم های زیرساختی فناوری اطلاعات همراه اول، ممکن است در زمان بروزرسانی، اختلالاتی در برخی سرویس های مشترکان دائمی و اعتباری بروز کند که پیشاپیش بابت بروز احتمالی این مشکلات از مشترکان عذرخواهی می کند.
روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران امروز در این رابطه به ایرنا گفت: اختلال ایجاد شده در ارتباط برخی مشترکان به دلیل انجام عملیات ارتقاء سامانه جامع مشترکان بوده است که تا ظهر امروز برطرف خواهد شد اما اختلال در خرید شارژ و برخی دیگر از خدمات تا فرداشب (دوشنبه شب) ادامه دارد.
3215*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.