به گزارش ایرنا حمید حاجی زاده روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: سال گذشته نیز از این محل معابر هشت روستای شهرستان سربیشه با اعتبار سه میلیارد و 200 میلیون ریال زیرسازی و آسفالت شد.
وی بیان کرد: سال گذشته 293 جلد سند مالکیت روستایی در شهرستان صادر و 50 قطعه زمین در هشت روستا برای ساخت و ساز و حفظ جمعیت واگذار شد.
وی گفت: بیش از 50 درصد واحدهای مسکونی شهرستان سربیشه فاقد استحکام لازم در برابر زلزله هستند که باید اقدامات لازم برای مقاوم سازی با استفاده از تسهیلات مسکن روستایی توسط متقاضیان انجام شود.
مدیر بنیاد مسکن شهرستان سربیشه اظهار کرد: سال 96، بازسازی 154 واحد فرسوده سهمیه شهرستان بود که 161 نفر برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شدند و از این تعداد 96 نفر موفق به دریافت تسهیلات شده و پرداخت مابقی تسهیلات در دست اقدام است.
وی گفت: همچنین سال گذشته 265 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض و 50 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه برای تکمیل واحدهای نیمه تمام به روستائیان واجد الشرایط پرداخت شد.
حاجی زاده با بیان اینکه پارسال 12 قطعه زمین به صورت رایگان برای خانوارهای 2 عضو معلول بهزیستی در روستاهای شهرستان واگذار شد گفت: 130 واحد مسکن تکمیل و تحویل اقشار کم درآمد شده است.
وی عنوان کرد: با توجه به اینکه پرونده مسکن مهر شهرستان سربیشه بسته شده، سال گذشته خدمات زیربنایی و روبنایی در مسکن مهر شهرهای مود و سربیشه انجام شده است.
شهر سربیشه به مرکزیت شهرستان سربیشه با هشت هزار و 251 کیلومتر مربع وسعت در فاصله 66 کیلومتری جنوب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
7556*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.