سرهنگ حسین نیکمرد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسیر از نیمه شب گذشته به علت شدت بارش های رگباری و ایجاد سیلاب بسته شده است و تا کاهش سیلاب و بازگشایی محور ادامه خواهد داشت.
وی گفت: نیروهای امدادی از همان ساعت های اولیه نسبت به اسکان و ساماندهی مسافران اقدام کردند و با روشنایی هوا محل به صورت کامل تخلیه شد.
جانشین رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی بیان کرد: همچنین در شهرستان های زیرکوه و درمیان مواردی از ریزش اندک کوه گزارش شده که در اولین فرصت توسط نیروهای راهداری محورها بازگشایی شد و تردد ادامه دارد.
وی گفت: مه غلیظ در محورهای خوسف - خور، قاین - گناباد، سربیشه و درمیان گزارش شده است و رانندگان از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.
نیکمرد با توجه به لغزندگی اغلب راه های استان از رانندگان خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی با سرعت مطمئنه حرکت و از سفرهای غیرضروری به ویژه در شب پرهیز کنند.
فعالیت سامانه بارشی که از روز پنجشنبه بیست و سوم فروردین در استان خراسان جنوبی آغاز شد، از دیروز (دوشنبه) شدت گرفت و بنابر پیش بینی هواشناسی تا پایان هفته جاری ادامه دارد.
بارش رگباری باران در این مدت باعث جاری شدن روان آب و سیلاب در برخی مناطق استان شد.
3215*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.