رضا ملکیانی روز چهارشنبه در حاشیه آیین افتتاح نمایشگاه زندگی مجازی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تا آسیب مترتب بر زندگی های مجازی بررسی نشود مسلم راه حلی برای رهایی از معضلات آن پیدا نخواهد شد.
وی ادامه داد: برگزاری اینگونه نمایشگاه ها با موضوع آسیب های فضای مجازی و در قالب هنرهای تجسمی بدون شک نقش قابل تاملی در جذب مخاطب خواهد داشت.
به گفته وی با پایین آمدن سرانه کتاب و کتابخوانی در کشور بدون شک با برگزاری سمینار، و ارائه کتاب و مقاله ها نخواهیم توانست مخاطب را با مخاطرات پیش رو به خوبی آگاه کنیم اما با تلفیق رنگ، شکل و فرم، جذابیت بیشتری را به مخاطب ارائه خواهیم کرد.
وی احتیاط در استفاده از دنیای مجازی، محافظت از اطلاعات شخصی، اعتیاد و غرق شدن در دنیای مجازی، طعم غیر واقعی و حبس شدن افکار انسانی، دوری از کتاب و کتابخوانی، و شکل تغییر یافته بازی های کودکانه را از مهمترین موضوع های این نمایشگاه ذکر کرد.
ملکیانی تصریح کرد: توجه به آسیب های اجتماعی موجود در جامعه و بیان آن به زبان هنر وظیفه یک هنرمند انقلابی است و هنرمندان خراسان جنوبی همواره در این زمینه آثار فاخری را به جای گذاشته اند.
در این نمایشگاه 23 اثر از فاطمه رحیم زادگان از هنرمندان بومی استان به مدت سه روز در معرض دید عموم قرار می گیرد.
3215 * 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.