به گزارش ایرنا امیر سرتیپ دوم ستاد قوام یوسفی روز یکشنبه در دیدار فرماندهان نیروهای مسلح استان با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: ایالات متحده آمریکا با همپیمانانش با هدف ضربه زدن به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی، سوریه را مورد اصابت موشک قرار داد.
وی گفت: رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که کشورش هفت تریلیون دلار در آسیا و خاورمیانه هزینه کرد و هیچ دستاوردی نداشت، از این به بعد هم هر حرکت نظامی که در منطقه انجام دهند، هیچ دستاوردی برایشان ندارد.
فرمانده ارشد نظامی در استان خراسان جنوبی بیان کرد: اسلام همچنان با قدرت و عزت پابرجا خواهد بود و تنها نتیجه دشمنان نزدیک شدن به نقطه مرگ است.
وی افزود: امیدواریم در راستای بیانات مقام معظم رهبری به زودی اسلام و مسلمانان دور هم جمع شده و نماز وحدت را در قدس اقامه می کنند.
امیر یوسفی اظهار کرد: افتخار ما سربازی در رکاب ولایت و خادمی ملت فهیم ایران اسلامی است و برای حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور تا آخرین لحظه حیات خود با ملت ایران و مقام معظم رهبری بیعت داریم و در این راه از هیچ تلاشی غافل نمی شویم.
وی گفت: یکی از راهبردهای سربازان ولایت در ارتش جمهوری اسلامی ایران این است که اعمال، رفتار و گفتار خود را بر مبنای استکبارستیزی اجرا کنند و استکبار جهانی و در راس آن آمریکا دشمن عام این مملکت و رژیم غاصب صهیونیستی دشمن خاص این کشور است.
فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی افزود: هر رفتار و نمایش قدرتی که استکبار جهانی و در راس آن آمریکا و کشورهای همپیمان آن را ناراحت کند به معنای صحت رفتار ماست و رضایت خداوند را به همراه دارد و اگر حرکت و صحبتی شود که دشمنان انقلاب را شاد کند آنجا خط قرمز ماست و آن حرکت را قطع می کنیم.
جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح استان مرزی خراسان جنوبی در آستانه 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی با حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند دیدار کردند.
7559*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.