به گزارش ایرنا سرتیپ دوم ستاد قوام یوسفی روز دوشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های هفته ارتش و گرامیداشت ( 21 فروردین) سالروز شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی افزود: برگزاری مسابقه فرهنگی، ورزشی و قرآنی، محفل انس با قرآن، دیدار با خانواده شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، غبارروبی مزار شهدا و ارائه رایگان خدمات پزشکی از جمله این برنامه هاست.
وی بیان کرد: مراسم گرامیداشت شهید صیاد شیرازی روز پنجشنبه 23 فروردین ماه جاری در مسجد امام حسین(ع) بیرجند با سخنرانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان برگزار می شود.
یوسفی گفت: مراسم پیاده روی خانوادگی، شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه، برگزاری جشن مبعث حضرت رسول اکرم(ص) و دیدار با محرومان از دیگر برنامه های هفته ارتش در استان است.
فرمانده ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خراسان جنوبی اظهار کرد: ما به عنوان سربازان ولایت علاوه بر حوزه داخلی به حوزه خارجی هم باید توجه داشته باشیم.
یوسفی ادامه داد: نیروهای مسلح مقتدر، با داشتن نیروهای مومن و ایثارگر وظیفه اصلی خود را در حوزه دفاعی و بازدارندگی و بالابردن قدرت دفاعی به نحو مطلوب انجام می دهند.
وی تصریح کرد: امروز شاهد آنچنان قدرت بازدارندگی ایران هستیم که مستکبران مستقر در مجاورت مرزهای کشور، به لطف الهی و وجود ولایت فقیه، فرمانده دور اندیش و توانمند و حمایت های مردمی جرات هیچگونه حرکتی علیه کشورمان را ندارد.
فرمانده ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خراسان جنوبی گفت: باید دست به دست هم دهیم و روز 29 فروردین ماه که فرمانده کل قوا روز تجلیل از ارتش جمهوری اسلامی نامگذاری کردند گرامی داشته شود و متفاوت تر از دیگر روزها به آن توجه کنیم.
یوسفی افزود: در این روز یگان های ارتش با همراهی سایر یگان های مقتدر مسلح بخشی از صلابت و اقتدار خود را به نمایش می گذارد، برای نشان دادن صلابت واقعی بخشی از نیروهای مسلح نیازمند همراهی همه مسئولان در استان هستیم.
وی اظهار کرد: یگان های ارتش مفتخرند به عنوان سربازان نظام در ابتدای انقلاب نقش بسزایی در روند پیروزی داشتند و ارتش بعد از پیروزی انقلاب اولین سازمانی بود که به فرمان امام خمینی(ره) با تقویت ساختار خود در دفاع از اهداف انقلاب اقدام کرد.
*7559 * 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.