حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز اشتغال به عنوان مهمترین مشکل کشور نیازمند رونق اقتصادی است که این مهم جز با حمایت از کالای ایرانی امکان پذیر نیست.
وی ادامه داد: حمایت از کالای ایرانی نقطه کلیدی اقتصاد است، مردم و مسئولان با مشارکت و همکاری بیش از پیش باید این مهم را در جامعه نهادینه کنند زیرا تجربه نشان داده که هیچ اقدامی جز با مشارکت مردمی محقق نمی شود.
وی با بیان اینکه دولت در رفع موانع تولید باید با قوت بیشتری وارد شود، اظهار کرد: رونق فضای کسب و کار یکی از مهمترین اقدام ها در این زمینه است که هنوز دولت نتوانسته آنطور که باید و شاید در این زمینه موفق عمل کند.
رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی گفت: تولید کننده هم نباید فقط خواستار سودهای زودگذر باشد بلکه با کیفیت بخشی به تولیدات باید دوام اقتصادی را در جامعه پیاده سازی کند.
وی جلوگیری از قاچاق کالا و از طرفی مدیریت کالاهای وارداتی را از مهمترین اقدام های دولت در تقویت حوزه کسب و کار بیان کرد و افزود: متاسفانه در و دیوار بازار های کشور را کالاهای چینی تسخیر کرده است که باید مدیریت شود.
وی اظهار کرد: امیدواریم فرهنگ حمایت از کالای ایرانی به عرق ملی و تعصب مردمی تبدیل شود تا روز به روز شاهد ارتقای اشتغال در حوزه کسب و کار در کشور باشیم.
مقام معظم رهبری در آغاز سال 97 با پیامی این سال را به عنوان حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کردند.
3215 * 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.