به گزارش ایرنا در پیام محمدمهدی مروج الشریعه پس از دعای تحویل سال آمده است: بهار، آغاز فصل رویش دوباره، سرشار از جلوه های ناب آفرینش و بهترین تجلی معنوی و آیینی در پاسداشت طبیعت است و نوروز میراث ماندگار و باشکوه فرهنگ و تمدن والای ایران اسلامی است.
وی اظهار کرد: نوروزی دیگر از راه رسیده تا روزمان را نو کند و کهنگی و سکون را از روح و روانمان بزداید؛ نوروز دیرینه ای است که به رغم کهنسالی خود، رویش و جوانی را به همگان هدیه می کند و غبار خستگی و پژمردگی را از هرچه پیرامون خود است می زداید و به همه چیز تازگی می بخشد.
استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: اینجانب فرارسیدن نوروز باستانی و تقارن آن با فرخنده ایام ولادت باسعادت مولای متقیان، حضرت علی (ع) و ایام پرخیر و برکت رجب را به فال نیک گرفته و آغاز سال جدید و بهار طبیعت را به مردمان پاک، متدین، نیک سرشت و شرافتمند خراسان جنوبی و گردشگران و مسافرانی که از سراسر میهن اسلامی به میهمانی خراسان جنوبی می‌آیند تبریک عرض نموده، حضور شورانگیز شما میهمانان گرانقدر در خطه فرهنگی خراسان جنوبی را ارج نهاده و برایتان سالی پربرکت، سرشار از سلامتی و بهروزی، طراوت و شادکامی، عزت و کامیابی آرزومندم.
در این فرخنده فروردین و خرم جشن نوروزی
نصیب ملت ایران سعادت باد و پیروزی
سال 1397 خورشیدی در ساعت 19 و 45 دقیقه و 28 ثانیه به وقت تهران روز سه‌ شنبه 29 اسفند 1396 مقارن با 2 رجب 1439 هجری قمری و 20 مارس 2018 میلادی آغاز شد.
حضرت آیت‌ الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به ‌مناسبت آغاز سال 1397 امسال را سال «حمایت از کالای ایرانی» نامگذاری کردند.
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران نیز در پیام خود به مناسب آغاز سال 1397 هجری شمسی، با تاکید بر پایبندی به وعده های انتخاباتی خود به ویژه در امور زنان و جوانان و نیز بهبود وضعیت اقتصاد، از همه ایرانیان خواست که در سال جدید با همه توان به رونق تولید بپردازند.
3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.