سرهنگ حسین رضایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وقوع سیلاب در این جاده به صورت کامل قطع نشده و تنها حجم آن کاهش یافته است.
وی با بیان اینکه از محور دیهوک به سمت راور کرمان به طول 60 کیلومتر در تمام آبنماهای طول جاده سیلاب جریان دارد از رانندگان خواست هنگام عبور از آبنماها با سرعت کمتر از پنج کیلومتر حرکت کنند و در ادامه مسیر با سرعت مطمئنه حرکت کنند.
وی ادامه داد: رانندگانی که در محور دیهوک - راور و برعکس از کرمان به سمت مشهد در حال تردد هستند به دلیل ریزش باران و وقوع سیلاب از آبنمای شماره 9 تا شهر دیهوک با احتیاط کامل رانندگی کنند.

** لغزندگی تمام جاده های استان به دلیل بارش باران
رئیس پلیس راه خراسان جنوبی همچنین از لغزندگی تمام جاده های استان بر اثر ریزش باران خبر داد و گفت: طی یک ساعت گذشته در گردنه خونیک در محور بیرجند - قاین بارش برف گزارش شده است.
وی ادامه داد: با توجه به افزایش حجم تردد ها در محورهای استان و وقوع باران رانندگان با احتیاط کامل و سرعت مطمئنه تردد کنند.
همچنین جاده نهبندان - زاهدان که بر اثر وقوع طوفان و کاهش دید افقی از ساعت 16 تا 20 شب گذشته مسدود شده بود، با تلاش پلیس و عوامل راهداری در شب گذشته بازگشایی و تردد در این محور روان است.
همچنین به گفته معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از ابتدای طرح نوروزی 97 تاکنون متوسط تردد ثبت شده در 47 دستگاه تردد شمار استان 9 درصد افزایش داشته است.
خراسان جنوبی 17 هزار و 150 کیلومتر راه دارد که طول راه های استان به نسبت جمعیت پنج برابر است که شامل راه های شریانی، راههای اصلی و راه های فرعی و روستایی است.
این استان در مسیر تردد استان های سیستان و بلوچستان، یزد، کرمان، خراسان رضوی، سمنان ، اصفهان ، هرمزگان و کشور افغانستان قرار دارد.
7556*6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.