سرهنگ علیرضا فولادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به عملکرد نیروی انتظامی در 11 ماهه سال جاری در بشرویه افزود: در این مدت وقوع سرقت ها در بشرویه هشت درصد افزایش داشته که زنگ خطری برای امنیت این منطقه است.
وی ادامه داد: در این بازه زمانی کشف سرقت های رخ داده نسبت به مدت مشابه سال قبل 70 درصد و دستگیری سارقان در این حوزه استحفاظی 61 درصد افزایش یافته است.
فولادی از افزایش 97 درصدی تصادف های درون شهری و رشد 16 درصدی تصادفات برون شهری در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: در سوانح درون شهری تعداد مصدومان نسبت به سال گذشته 83 درصد افزایش یافته است.
وی عامل وقوع بیشتر تصادف های درون شهری را موتور سیکلت دانست و گفت: انجام آموزش های همگانی و آگاه سازی عمومی از مهم ترین اقداماتی است که برای کاهش این آمار باید صورت پذیرد.
فرمانده انتظامی بشرویه ادامه داد: همچنین در سال جاری کشف تجهیزات ماهواره ای که در زندگی و فرهنگ جامعه تاثیرات سوء و غیر قابل جبرانی دارند از رشد 34 درصدی برخوردار بوده است.
سرهنگ فولادی تاکید کرد: رفع دغدغه های شهروندان از طریق تعامل با مردم و معتمدانشان، برخورد با ناامن کنندگان و مزاحمان نوامیس و همچنین ارتقای انضباط اجتماعی از مهم ترین اولویت های پلیس در سال 97 است.
وی اظهار کرد: برقراری امنیت اخلاقی و اجتماعی، پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی به ویژه برخورد محکم و قانونی با توزیع کنندگان و قاچاقچیان مواد مخدر همواره در راس برنامه های نیروی انتظامی قرار دارد.
فولادی با اشاره به نزدیک شدن به آغاز تعطیلات نوروزی افزود: نیروی انتظامی با هماهنگی با سایر دستگاه های اجرایی و با بهره گیری از همه نیروی انسانی و مادی خود در انجام گشت های پیاده در بازار، پارک ها و معابر شلوغ و همچنین نظارت بر عبور و مرور های درون شهری و برون شهری در ایام نوروز در کنار شهروندان و مسافران نوروزی است.
7550 * 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.