به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی امروز (پنجشنبه) در دیدار مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با اشاره به اینکه مشکل بشر امروزه «سرگردانی» است افزود: بخشی از تامین زیرساخت ها برعهده شما (مدیران حوزه فناوری و ارتباطات خراسان جنوبی) است.
وی با تاکید بر اینکه ارتباطات جامعه ما، با تغذیه «خودی» باشد نه بیگانه و دشمن، گفت: متاسفانه در حالی آسیب می بینیم که کشورهایی که به اسم ادعای آزادی دارند، کنترل و سختی بسیار زیادی دارند.
امام جمعه بیرجند گفت: در گذشته برای انتقال یک نامه،‌ آن را بر پای یک کبوتر می بستند و کبوتر را پرواز می دادند؛ ولی امروز برای گسترش علم و دانش؛ زحماتی کشیده شده و این نعمت فراگیر (فناوری ارتباطات) امروز به همه جا رسیده است.
وی با اشاره به اینکه وصل شدن ارتباطات در روستاها و شهرها نیازمند یک ریل (امکانات) است‌ افزود: آنچه بر این ریل سوار می شود «پیام» است که اگر نسبت به این موضوع،‌ کار شایسته و بایسته انجام می شد،‌ نعمتی تمام بود.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه شکر عملی یعنی بهره برداری صحیح از یک نعمت گفت: اگر بهره برداری صحیح انجام نشود، «نعمت» تبدیل به «نقمت» می شود.
وی اظهار کرد: اگر در یک مدینه فاضله ای بودیم که فرزند انسان آنچه به گوشش می رسید، سخن کارشناسی شده می بود و سخن باطل و دروغ در آن نمی بود، این شرایط در جهت رشد علمی و عقلی مفید و سازنده بود و «انسان» فرشته پرورش می یافت.
3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.