به گزارش ایرنا معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی امروز (پنجشنبه) در این رزمایش که معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جمعی از مسئولان استان نیز حضور داشتند، گفت: دستگاه های ستاد اجرایی خدمات سفر استان موقعیت را برای نوروزی ایمن و ماندگار فراهم کنند تا کمترین میزان خسارت های احتمالی را شاهد باشیم.
سید مجتبی علوی مقدم افزود: در کمیته 10 گانه ستاد اجرایی خدمات سفر، بررسی های لازم برای ایجاد نظم و انضباط، رعایت مقررات، ایمنی و معرفی های توانمندی های استان در دستور کار قرار گرفته است که امیدواریم به بهترین نحو انجام شود.
وی بیان کرد: طبق مصوبات این ستاد تمامی موضوعات از لحاظ امنیتی، بازرسی و نظارت مورد رصد قرار می گیرد و در بخش های نظارتی چه در بخش بازار و چه تردد و عبور و مرور اقدام های لازم انجام می شود.
معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: همچنین تمامی اورژانس و بیمارستان های استان با همه ظرفیت در اختیار مسافران خواهند بود و همه امکانات بسیج شده اند تا شرایط برای سفری ایمن و ماندار فراهم شود.
وی به همه دستگاه های ذیربط توصیه کرد: در نحوه صحیح اطلاع رسانی و معرفی استان که باعث ایجاد درآمدهای پایدار و اشتغال می شود از هیچ تلاشی چشم پوشی نکنند.
علوی مقدم تصریح کرد: امیدواریم با دقت نظر، پشتیبانی و حضور مثبت در مسیرهای پر تردد شاهد کاهش تصادف ها و خسارت های جاده ای باشیم.
خراسان جنوبی با 151 هزار کیلومتر مربع مساحت و داشتن آثار تاریخی متعدد و چشم اندازهای طبیعی فراوان حدود 800 هزار نفر جمعیت دارد.
چشم اندازهای تاریخی و طبیعی در این استان سالانه تعداد زیادی از مسافران را به خود جذب می کند و از طرفی خراسان جنوبی در مسیر زائران امام رضا (ع) است.
3215*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.