به گزارش ایرنا محمد بشیری زاده روز شنبه در ستاد تنظیم بازار شهرستان درمیان افزود: از این میزان 26 تن پرتقال و 13 تن سیب است که در سه بخش مرکزی، قهستان و گزیک توزیع خواهد شد.
وی بیان کرد: جانمایی مراکز توزیع و عرضه میوه مورد نیاز مردم با کار کارشناسی و براساس پراکندگی جمعیت انجام شود و بخشداران نیز برای تامین میوه مورد نیاز مناطق روستایی اقدامات لازم را انجام دهند.
وی گفت: فراهم کردن رضایت مردم در تامین میوه، گوشت و سایر کالای اساسی مورد نیاز آنان در شب عید ضرورت دارد و تمامی اقلام مورد نیاز و کالاهای اساسی مردم باید در زمان مناسب توزیع شود.
فرماندار درمیان تاکید کرد: در ایام نوروز باید نظارت کافی از سوی دستگاه های نظارتی انجام شود تا از افزایش قیمت و تخلف در فروش کالا جلوگیری شود و ستاد تنظیم بازار همه تلاش خود را به کار گرفته است تا مردم در ایام عید کمترین مشکلات را داشته باشند.
وی یادآور شد: تمام تلاش این است که محیط بانشاط و بازار متعادلی را برای گردشگران و شهروندان در ایام نوروز داشته باشیم و با پیگیری ها صورت گرفته کمبودی در کالاهای اساسی نخواهیم داشت.
مدیر جهاد کشاورزی درمیان هم در این جلسه گفت: سهمیه مرغ شهرستان 20 تن تعیین شده که هر کیلوگرم 6 هزار و 200 هزار تومان به فروش خواهد رسید.
وحید ضیائیان احمدی اضافه کرد: همچنین 20 تن برنج، 24.5 تن شکر و یکهزار و 300 تن گوشت گوساله به عنوان سهمیه شهرستان درمیان تعیین شده است و هیچ مشکلی در تامین کالاهای اساسی مردم نداریم.
وی گفت: قیمت میوه های شب عید هنوز مشخص نشده و میوه شب عید به اندازه کافی برای مردم تهیه و ذخیره سازی شده است.
شهرستان درمیان دارای 57 هزار نفر جمعیت است و با وسعت پنج هزار 797 کیلومتر مربع از شمال به شهرستان قاینات از جنوب به شهرستان سربیشه و از غرب به شهرستان بیرجند و شرق آن به طول 70 کیلومتر با افغانستان مرز مشترک دارد.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105 کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan و کانال تلگرام: irnabirjand@
7556*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.