سید ابوالحسن میر جلیلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: با توجه به اینکه میزان بارندگی های امروز در شمال و شرق استان از شدت بیشتری برخوردار است و احتمال وقوع تگرگ هم دور از انتظار نیست مردم در مسیر رودخانه ها و مکان های سیل خیز اسکان نکنند.
به گفته وی به فرمانداران سایر شهرستان های استان هم که مسئولیت شورای مدیریت بحران شهرستان ها را بر عهده دارند اعلام آماده باش شده است و تمام نیروهای عملیاتی استان تا پایان اردیبهشت ماه طی بخش نامه ای در آماده باش کامل قرار دارند.
وی در مورد بارندگی روز یکشنبه گذشته توضیح داد: با توجه به اینکه در برخی از مناطق استان مثل آرین شهر بیش از 40 میلی متر بارندگی داشتیم اما بنا به آمادگی، پیشگیری و مدیریت به موقع بحران در سراسر استان، خسارت های ناشی نسبت به سال گذشته بسیار ناچیز بوده است.
میر جلیلی هفتم اسفند ماه در گفت و گو با ایرنا، ایل راه های عشایری، خسارت به هشت قنات، آب بردگی شانه راه و محور های فرعی روستایی و آب افتادگی در 12 واحد مسکونی و واحد های دامی را از مهمترین خسارت های بارندگی اخیر عنوان کرد.
وی افزود: اگر اقدام به موقع امداد رسان ها در مورد واحد های دامی انجام نمی شد بیش از هزار راس دام تلف می شدند اما خسارت ها بسیار جزیی گزارش شده است.
3215 * 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.