علی هاشمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با پیگیری های مجدانه مددکاران زندان های استان 609 نفر با آزادی مشروط و 210 نفر با اخذ عفو موردی از زندان های استان آزاد شدند و به آغوش خانواده های خود بازگشتند.
وی بیان کرد: در راستای رفع مشکلات قضایی زندانیان و کاهش هدفمند جمعیت کیفری تاکنون در سال 96 تعداد 328 جلسه صلح و سازش توسط مددکاران زندان های استان بین شکات و زندانیان برگزار شده است.
وی با اشاره به اینکه شغل مددکاری در زندانیان بسیار با اهمیت است گفت: اخذ رضایت چهار مورد از اولیای دم از مهمترین اقدامات مددکاری در زندان های استان است.
مدیرکل زندان های خراسان جنوبی افزود: با پیگیری های مددکاران زندان های استان در سال 96 تعداد 222 نفر زندانی با جرایم مالی از زندان های استان آزاد شدند و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.
وی با بیان اینکه هدف از زندانبانی اسلامی برگشت سعادتمندانه زندانیان به جامعه است گفت: امسال 2 هزار و 776 مورد مشاوره فردی و خانوادگی و گروهی به زندانیان استان ارائه شد.
هاشمی اظهار کرد: در زمینه حمایت از خانواده زندانیان و کاهش آسیب های اجتماعی یکهزار و 713 نفر به مراکز حمایتی معرفی شدند تا زیر پوشش خدمات حمایتی قرار گیرند.
7557*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.