به گزارش ایرنا علی محمد بیجاری روز یکشنبه در نشست کارگروه آرد و نان شهرستان درمیان افزود: هم اکنون 64 نانوایی در این شهرستان فعال است که از این تعداد 31 نانوایی شهری و بقیه روستایی است.
وی عنوان کرد: همچنین از ابتدای امسال درخواست راه اندازی هشت نانوایی یارانه‌ای و آزادپز به کارگروه ارسال و در این مدت چهار مورد انتقال پروانه کسب نانوایی و یک مورد ابطال پروانه کسب انجام شده است.
وی سهمیه آرد امسال شهرستان درمیان را 6 هزار و 83 تن اعلام کرد و گفت: تاکنون پنج هزار و 416 تن آرد در شهرستان توزیع و 89 درصد سهمیه آرد جذب شده است.
فرماندار درمیان هم در این نشست گفت: برای تامین نان مرغوب برای مردم بخصوص در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی نظارت بر نانوایی ها افزایش یابد.
محمد بشیری زاده افزود: با توجه به اهمیت موضوع آرد و نان باید با دقت و نظارت کامل امور آرد و نان رصد و در جهت برطرف کردن مشکلات، تعامل و اهتمام جدی صورت گیرد.
وی بیان کرد: در صورتی که به مسائل بهداشتی و افزودنی‌ های مجاز توجه شود بدون شک کیفیت نان بهتر خواهد شد و شاهد رضایت خاطر مردم خواهیم بود.
وی با اشاره به اینکه نان اهمیت بالایی در سبد غذایی خانوارها دارد گفت: از ابتدای امسال چهار کارگروه آرد و نان تشکیل شده که 33 مصوبه داشته است.
فرماندار درمیان اظهار کرد: باید در راستای اجرایی شدن وظایف کارگروه آرد و نان از جمله ارتقای کیفیت آرد و نان، مدیریت مصرف آرد، آموزش نانوایان، فعال سازی تمامی پرسنل نظارتی و تشدید بازرسی‌ها توجه ویژه‌ای شود.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan و کانال تلگرام: irnabirjand@
7556*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.