به گزارش ایرنا غلامحسین داداشی روز دوشنبه در آیین معرفی شهردار گزیک شهرستان درمیان افزود: شهرداری ها چشم به اعتبارات محدود دولتی ندوزند بلکه با مشارکت هرچه بیشتر مردم در زمینه آبادانی شهرها اقدام کنند.
وی با بیان اینکه مسئولان می توانند با عملکرد جهادی روند خدمت رسانی به مردم را تسریع بخشند گفت: نیاز است فرهنگ کار جمعی بین مردم و مسئولان نهادینه شود زیرا تلاش همه مسئولان خدمت به مردم است و مدیری موفق است که از خرد جمعی استفاده کند.
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی از شهرداران خواست برای آبادانی شهرها برنامه ریزی های چندین ساله را در دستور کار خود قرار دهند تا زمانی که شهردار جدید منصوب می شود بتواند در راستای تحقق همان برنامه تلاش کند.
وی ضمن تشکر از نمایندگان مردم در مجلس که برخورداری کلانشهرها از محل مالیات بر ارزش افزوده را از 20 درصد به 12 درصد کاهش داده اند بیان کرد: این مصوبه کمک بزرگی به بودجه شهرهای با جمعیت کمتر از 20 هزار نفر می کند.
داداشی گفت: در شهر مرزی و محروم گزیک تاکنون اقدامات سازنده ای انجام شده ولی باید با همکاری فرماندار، بخشدار و تلاش شهردار خدمت رسانی به مردم افزایش یابد تا زمان از دست رفته جبران شود.

**در خدمت رسانی به مردم خط و جناح مطرح نیست
فرماندار درمیان هم گفت: برای کسب توفیق و دستیابی شهرداری به اهداف باید تمامی اعضای شورای اسلامی در عمل با یکدیگر تفاهم و همدلی داشته و ضمن نظارت بر عملکرد شهرداری و مراقبت بر مصوبات شورا و تطابق آن با قوانین و مقررات در جهت رشد و توسعه شهری حرکت کنند.
محمد بشیری زاده تعامل تنگاتنگ شورای اسلامی شهر و شهرداری را یکی از مهمترین عوامل موفقیت در عمران شهری دانست و افزود: تکریم ارباب رجوع و رضایت مندی کامل شهروندان مهمترین اولویت کاری همه مدیران دستگاه های اجرایی در شهرستان باشد.
وی گفت: توجه به مبلمان شهری، توسعه فضاهای سبز، نوسازی معابر، توجه به معماری شهری در ساخت و سازها از مهمترین وظایف شهرداری هاست که باید به آن پرداخته شود.
وی با بیان اینکه در خدمت رسانی به مردم خط و جناح مهم نیست بلکه عملکرد ما مسئولان مهم است ادامه داد: فرصت های خدمت کوتاه و زودگذر هستند و مدیران از این فرصت برای خدمت هرچه بیشتر به مردم عزیز شهرستان غافل نشوند.
در این آیین از خدمات محمد جانی شهردار سابق گزیک قدردانی و محمدحسین خزائی نژاد به عنوان شهردار جدید این شهر مرزی معرفی شد.
شهرستان درمیان با وسعت پنج هزار و 797 کیلومتر مربع از شمال به شهرستان قاینات از جنوب به شهرستان سربیشه و از غرب به شهرستان بیرجند و شرق به طول 70 کیلومتر با افغانستان مرز مشترک دارد.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105 کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan و کانال تلگرام: irnabirjand@
7556*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.