به گزارش ایرنا این مسابقات عصر پنجشنبه در 2 رده سنی چهار تا پنج سال و پنج تا 6 سال در دور مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی در سالن آزادی شهر قاین برگزار شد.
مدیر انجمن پیشگامان تندرستی قاینات گفت: این مسابقات با هدف ایجاد شور و نشاط و تقویت روحیه فعالیت های جمعی کودکان و ایجاد تجربه رقابت سالم بین آنها برگزار شد.
رضا مهاجر افزود: این دوره از مسابقات در 2 گروه دختران و پسران انجام شد که پس از برگزاری دور مقدماتی در بخش های «قلت لاستیک» و «حمل چمدان» 50 پسر و 15 دختر به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.
وی بیان کرد: مرحله نیمه نهایی هم با رقابت کودکان در بخش های «حمل الوار» و «رکورد تکرار کنده » ادامه یافت و در نهایت فینال مسابقه با رقابت 28 نفر از کودکان در بخش «پرتاب گوی»، «اسکات تعادلی» و «کشیدن ماشین» برگزار شد.
مدیر انجمن پیشگامان تندرستی تعداد عوامل اجرایی چهارمین دوره مسابقات کودکان آهنین را 15 نفر اعلام کرد و گفت: قضاوت این مسابقات بر عهده حمید یعقوبی، حسن فلاحت، حاج علی یعقوب زاده، علی غیبی و مسعود قلندری بوده است.
همچنین با حضور جمعی از مسئولان و مردم به نفرات اول تا سوم هر کدام از رده های سنی شرکت کننده در مسابقات کودکان آهنین جوایزی اهدا شد.
شهر قاین مرکز شهرستان قاینات در 100 کیلومتری شمال بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
7218*3028
خبرنگار: محمدامین زرگر * انتشار: رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.