به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز پنجشنبه در دیدار نمایندگان کشورهای اسلامی شرکت کننده در همایش جهانی نهضت حضرت امام روح الله افزود: اسلام مکتب نجات بخش بشر است و انقلاب بر این اساس به وجود آمد.
وی اظهار کرد: اسلام از آن موحدان است و هر انسانی که مقابل ذات مقدس پروردگار تسلیم حق باشد، بدون شک موحد خواهد بود.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: لازمه موحد بودن، توحید کلمه است یعنی جایی که هواهای نفسانی معنا ندارد و یک انسان انقلابی به خوبی باید این مهم را درک کند.
وی تصریح کرد: اگر در برخی از دولت ها نظام سکولاریزم حاکم است در حالی که مسلمان هستند تنها دلیلش درک نکردن توحید کلمه است و در این کشورها افراد نماز می خوانند اما از طاغوت پیروی می کنند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: وقتی توحید کلمه نباشد موقعیتی حاکم می شود که مسلمان به نفع صهیونیسم مسلمان می کشد و درکی از عملی که انجام داده اند، ندارد.
وی اظهار کرد: در کنار این اگر در کشورهای اسلامی وحدت و توحید درک می شد امروز مسلمانان به 'ید واحده' تبدیل می شدند که هیچ قدرتی توان مقابله با آن را نداشت و قیام امام خمینی (ره) و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب بیانگر و رهنمون ساز همین امر است.
امام جمعه بیرجند حفاظت از انقلاب اسلامی را یک وظیفه دانست و افزود: تمامی کسانی که امروز این انقلاب را درک کرده اند باید به بیداری مسلمانان کمک کنند که اگر به وعده خداوند در پیروزی مسلمین توجه شود به حتم نصرت از آن ما و دشمن در مقابل ما بسیار ناچیز خواهد بود.
همایش نهضت جهانی حضرت امام روح الله امروز (پنجشنبه) با حضور فعالان و مبلغان انقلاب اسلامی از هشت کشور جهان در بیرجند گشایش یافت.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan و کانال تلگرام: irnabirjand@
3215*3028
خبرنگار: محمدرسول ابراهیمی اسفدن * انتشار: رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.