به گزارش ایرنا نورالله تقی زاده عصر پنجشنبه در آیین افتتاح ساختمان مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری در بیرجند افزود: اقدامات بزرگی توسط نمایندگان خراسان جنوبی در مجلس انجام شده و نمایندگان استان از علمداران تعاون در صحن مجلس هستند.
وی گفت: در حال حاضر برنامه های خوبی در صندوق بازنشستگان در دست اقدام است و امید است در ادامه بررسی درآمدها، مصوبات خوبی برای بازنشستگان کشوری داشته باشیم.
وی بر پیگیری مشکلات معیشتی بازنشستگان تاکید کرد و افزود: با همکاری رئیس مجلس شورای اسلامی، نمایندگان و دولت مشکلات موجود در زمینه معیشت بازنشستگان پیگیری می شود.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی پیگیری مباحث بهداشتی، درمان و پیشگیری را از دیگر اقدامات صندوق اعلام کرد و گفت: سعی داریم در بخش درمان بیمه های طلایی مصوب شود تا بازنشستگان از مزایای آن بیشتر برخوردار شوند.
وی اظهار کرد: در بخش های اجتماعی موضوعات گردشگری را بیشتر خواهیم دید و تشکل های برای بازنشستگان ایجاد خواهد شد.
تقی زاده گفت: با ایجاد تشکل های اشتغال زایی، تسهیلات کم بهره در اختیار بازنشستگان قرار خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه «در خانه نمانید» را حتما تکرار خواهیم کرد گفت: در تشکل های کاری بازنشستگان حتما باید به جوانان کمک کنند.
وی از ارتقای حقوق بازنشستگان خبر داد و افزود: همچنین کنترل استخدام ها در شرکت ها را مدنظر داریم، چرا که اگر قرار است استخدامی برگزار شود حتما باید فرزندان افراد بازنشسته در اولویت قرار گیرند.
تقی زاده با تاکید بر اینکه اجازه نمی دهیم افراد بیکار در مجموعه های ما رشد کند، اظهار کرد: امید است گزارش های حسابرسی به صورت ماهانه، 2 ماهه یا فصلی ارایه شود.
ساختمان اداری مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری در بیرجند با هزینه کرد 23 میلیارد ریال از محل اعتبارات سال 95 با مساحت 220 متر مربع و در پنج طبقه افتتاح شد.
این ساختمان با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، نماینده مردم بیرجد، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan و کانال تلگرام: irnabirjand@
7557*3028
خبرنگار: رقیه محمدی * انتشار: رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.