به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی در خطبه های نمازجمعه بیرجند در مصلی المهدی (عج) اظهار کرد: همه امور جهان بر قانون عدل متکی است و عدل تساوی نیست در صورتی که خیلی از جاها تساوی، عدل است.
وی افزود: فتنه های دشمنان در هر زمانی با پشتیبانی مردم از شجره اسلام و انقلاب خنثی می شود و اگر پای شجره دین، اسلام و انقلاب بایستیم، برکات زیادی به ما خواهد رسید. نماینده ولی فقیه در استان گفت: امروز انقلاب اسلامی با قدرت مقابل شجره خبیثه در آستانه سقوط استکبار جهانی، ایستادگی می کند.
وی با بیان اینکه نباید به دنبال لیبرال دموکرات غرب برویم و مردانه پای آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی بایستیم اضافه کرد: مردم با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در 22 بهمن امسال صحنه های تماشایی از حضور و همدلی را به نمایش خواهند گذاشت.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: ملت ایران با پیروی از دین مبین اسلام، انقلاب به یاد ماندنی را رقم زدند و اگر از این به بعد با انقلاب بمانیم خدا با ما خواهد بود و اگر به دنبال نیرنگ باشیم، رسوا و شکست خواهیم خورد ولی اسلام رسوا و شکست نمی خورد.
وی تصریح کرد: تمام مکتب های غربی به بن بست رسیدند و باید بشر برای هدایت خود مسیر اولیای الهی را برگزیند، انقلاب ما برگرفته از اسلام است و با پیاده کردن دستورات الهی در جامعه به مسیر پیشرفت خود ادامه خواهد داد.
امام جمعه بیرجند افزود: زمان کنونی استثنایی است و عقاید گوناگون و مکتب های پرادعا براساس امیال نفسانی به وجود آمدند و همه آنان هم به بن بست رسیدند؛ مگر مکتب سوسیالیست و کومونیست چقدر ادعا داشت اما خدا آن را رسوا کرد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan و کانال تلگرام: irnabirjand@
7557*3028
خبرنگار: رقیه محمدی * انتشار: رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.