به گزارش ایرنا فرماندار زیرکوه روز جمعه در آیین افتتاح این طرح ها گفت: 356 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح ها هزینه شده که بیش از پنج هزار نفر از مزایای آنها برخوردار شدند.
حجت الله خانزاده، بهره‌برداری از شبکه تغذیه و توزیع گاز شهر زهان و سه روستای این بخش، کمربندی شهر حاجی آباد، صندوق کارآفرینی و امید و بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به شهر آبیز و 12 روستای بخش شاسکوه را از مهمترین طرح های افتتاحی نهمین روز دهه فجر در مرزی شهرستان زیرکوه ذکر کرد.
وی گفت: عملیات اجرایی کارخانه بسته بندی و فرآوری محصولات کشاورزی با اجرای 850 متر مربع احداث سوله و ساختمان و نصب ماشین آلات بسته بندی با اعتبار 25 میلیارد ریال نیز در شهرستان آغاز شد.
غبارروبی گلزار شهدا شهر زهان، دیدار با خانواده شهید درزی در شهر زهان و شرکت در نماز عبادی - سیاسی جمعه از دیگر برنامه های محمد حسینی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی در شهرستان زیرکوه بود.
شهرستان زیرکوه سال 1391 تاسیس شد و حاجی آباد مرکز آن در فاصله 85 کیلومتری مرز با افغانستان قرار دارد، مرز مشترک ایران با افغانستان در شهرستان زیرکوه 147 کیلومتر است و ارتفاع زیرکوه از سطح دریای آزاد 1330 متر است.
این شهرستان در شمال شرقی خراسان جنوبی قرار دارد که از شمال به شهرستان خواف خراسان رضوی، از جنوب به شهرستان درمیان، از شرق به افغانستان و از غرب به شهرستان قاین محدود شده است.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan و کانال تلگرام: irnabirjand@
7556*3028
خبرنگار: حکیمه مصطفایی * انتشار: رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.