به گزارش ایرنا فرماندار نهبندان روز سه شنبه در آیین افتتاح این طرح ها گفت: بیش از 14 هزار خانوار در این شهرستان از مزایای این طرح ها برخوردار شدند.
اصغر نظافت افزود: این طرح ها شامل بهره برداری از زیر سازی و آسفالت معابر مسکن مهر فازهای ١ و ٢ شهر نهبندان با حجم عملیات ٤٦ هزار متر مربع و اعتبار هزینه شده یک میلیارد و ٣٨٠ میلیون تومان است.
وی بهره برداری از دستگاه رادیو گرافی دیجیتال بیمارستان شهید دکتر احمد آتشدست نهبندان با اعتبار هزینه شده ٥٠٠ میلیون تومان و ساختمان کنترل کیفیت و بهداشت آب شرکت آب و فاضلاب نهبندان با زیربنای ١٠٥ متر مربع و اعتبار ٢٥٠ میلیون تومان را از دیگر این طرح ها ذکر کرد.
وی گفت: همچنین واحد مرغداری ٣٠ هزار قطعه ای با ظرفیت تولیدی سالانه ١١٤ تن گوشت سفید و اشتغال چهار نفر و اعتبار 81٠ میلیون تومان افتتاح شد.
وی یادآور شد: بهره برداری از پروژه تعریض و بهسازی ٢٤ کیلومتر از محور نهبندان - زابل با اعتبار ١٢ میلیارد تومان از دیگر این طرح هاست.
نهبندان مرکز این شهرستان در 200 کیلومتری جنوب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
شهرستان نهبندان با بیش از 59 هزار نفر جمعیت و 26 هزار کیلومترمربع مساحت از شمال و غرب به شهرستان بیرجند، از جنوب به استان های سیستان و بلوچستان و کرمان و از شرق به افغانستان و شهر زابل محدود می شود.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan و کانال تلگرام: irnabirjand@
7216* 6054* خبرنگار - ابوذر تاجری - انتشار - مریم پنجابی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.