به گزارش ایرنا پایگاه اورژانس 115 جاده ای با اعتبار 130 میلیون تومان، اقامتگاه بوم گردی منطقه گردشگری باغستان با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومان و سامانه گرمایشی 10 باب مدرسه روستایی با اعتبار 700 میلیون تومان از پروژه‌هایی بود که امروز (یکشنبه) در شهرستان فردوس به بهره برداری رسید.
طرح های شهرداری فردوس و اسلامیه شامل اصلاح، بهسازی و روکش آسفالت معابر سطح شهر فردوس با اعتبار یک میلیارد و 250 میلیون تومان، احداث و تجهیز ایستگاه پمپاژ آب فضای سبز با اعتبار 233 میلیون تومان و آسفالت و زیرسازی 20 هزارمترمربع از معابر شهر اسلامیه با اعتبار 500 میلیون تومان از جمله طرح‌های افتتاحی در شهرستان فردوس بود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در مراسم افتتاح پروژه‌های شهرداری اسلامیه گفت: اگر سه حرکت و برنامه کاری در هر بخش مدیریتی لحاظ شود قطعا خیر و برکت نصیب آن مجموعه می‌شود.
سیدمجتبی علوی مقدم گفت: حرکت خدامحور و توجه به معنویات،حرکت برنامه محور و برنامه ریزی برای رسیدن به اهداف متعالی و حرکت مردم محور سه حرکت مهم و موثر در تعالی و پیشرفت هر محجموعه است.
وی افزود: اعتقاد ما این است که مردم در تمامی عرصه‌های انقلاب، وظیفه خود را به خوبی انجام داده‌اند و در دوران انقلاب، دوران دفاع مقدس و نیز با وجود تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی پشتیبان انقلاب و نظام بوده و هستند.
معاون استاندار خراسان جنوبی امروز بدو ورود به شهرستان فردوس همراه با مسئولان این شهرستان در گلزار شهدا حضور یافت و با آرمان‌های والای امام و شهدا تجدید میثاق کردند.
علوی مقدم همچنین از منطقه نمونه گردشگری باغستان و بافت تاریخی روستای برون بازدید کرد.
شهرستان فردوس با پنج هزار و 100 کیلومتر مربع مساحت و بیش از 42 هزار نفر جمعیت در شمال غربی خراسان جنوبی و فاصله 195 کیلومتری بیرجند قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan و کانال تلگرام: irnabirjand@
9865*3028
خبرنگار: اعظم جمالی * انتشار: رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.