به گزارش ایرنا آیین افتتاحیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر شب گذشته (جمعه) با حضور استاندار خراسان جنوبی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان و جمعی از هنرمندان و مردم در سینما بهمن بیرجند برگزار و فیلم 'مصادره' به کارگردانی مهران احمدی اکران شد.
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی امروز (شنبه) گفت: اکران فیلم های جشنواره فیلم فجر در استان از امروز 14 بهمن تا 23 بهمن ادامه خواهد داشت.
سید علی زمزم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این بازه زمانی 12 فیلم برگزیده بخش مسابقه و سودای سیمرغ در سالن سینما بهمن بیرجند اکران خواهد شد.
وی گفت: همچنین پنج فیلم در حوزه کودک و نوجوان به صورت رایگان صبح ها برای علاقمندان اکران می شود.
وی بیان کرد: امروز فیلم های جشن دلتنگی به کارگردانی پویا آذربایجانی، هایلایت به کارگردانی اصغر نعیمی و مصادره به کارگردانی مهران احمدی به ترتیب ساعت 16، 18:30 و 21 در سالن سینما بهمن اکران می شود.
زمزم درباره نحوه تهیه بلیط سینما گفت: علاقه مندان به تماشای فیلم های دهه فجر می توانند به 2 شکل اینترنتی یا حضوری در سینما نسبت به تهیه بلیط مورد نظر اقدام کنند.
وی با بیان اینکه خرید بلیط اینترنتی فقط از طریق سایت Fajr.Cinematiket.org امکان پذیر است افزود: فروش تکی بلیط به مبلغ 10 هزار تومان برای هر نفر و گروهی هشت هزار تومان در نظر گرفته شده است.
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی همچنین به برگزاری جشنواره شعر فجر اشاره کرد و گفت: این جشنواره همه ساله در ایام دهه فجر برگزار می شود.
وی بیان کرد: 18 بهمن ماه امسال جشنواره شعر فجر به میزبانی شهر خوسف با حضور شاعران برجسته استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.
زمزم افزود: امسال 640 اثر به دبیرخانه شعر فجر استان خراسان جنوبی ارسال شده است.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan و کانال تلگرام: irnabirjand@
7557*3028
خبرنگار: رقیه محمدی * انتشار: رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.