به گزارش ایرنا امام جمعه اهل سنت اسدیه روز شنبه در این مراسم گفت: همه ما باید شکرگزار نعمت امنیت و انقلاب در جامعه باشیم چرا که پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردهای خوبی برای تمامی افراد جامعه داشته است.
مولوی سید احمد عبدالهی با بیان اینکه در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مردم سختی ها و مشقت های زیادی را تحمل کردند و اختیار حجاب و لباس خود را نداشته اند، اضافه کرد: در این دوران یکسری اقدامات از سوی رژیم شاهنشاهی عزت و استقلال مردم را خدشه دار کرده بود که امروز به برکت انقلاب اسلامی مردم ایران با عزت و استقلال زندگی می کنند.
وی بیان کرد: ما باید قدردان نعمت ها، امکانات و زیرساختهای موجود در جامعه باشیم چرا که این نعمت ها با استقامت و پایداری مردم در برابر ظلم حاصل شده است.
مولوی عبدالهی با اشاره به بیانات اخیر رئیس جمهور آمریکا مبنی براینکه نباید بگذاریم که مردم ایران جشن چهل سالگی انقلاب خود را بگیرند، افزود: با توکل بر خدا و حضور همیشه در صحنه مردم، انقلاب ما مسیر خود را با قدرت ادامه خواهد داد و ما جشن نابودی استکبار را خواهیم گرفت.
فرماندار درمیان هم گفت: ملت ایران در دهه 50 با لبیک گفتن به فرمان خمینی کبیر (ره) و با اتحاد و یکدلی خود با دستانی خالی در برابر توپ و تانک رژیم شاهنشاهی که آمریکا و انگلیس حامیان آن بودند، ایستادگی کرده و به پیروزی رسیدند.
محمد بشیری زاده افزود: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای جوانان امروزی که آینده سازان کشور هستند امری ضروری است، باید جوانان هرچه بهتر و بیشتر با اهداف و آرمان‌های انقلاب آشنا شوند.
وی از دانش آموزان شهرستان خواست با تلاش و پشتکار و علم آموزی در راستای شکوفایی و رسیدن به اهداف بلند انقلاب اسلامی تلاش کنند.
شهرستان درمیان با وسعت پنج هزار و 797 کیلومتر مربع از شمال به شهرستان قاینات از جنوب به شهرستان سربیشه و از غرب به شهرستان بیرجند و شرق به طول 70 کیلومتر با افغانستان مرز مشترک دارد.
شهر اسدیه مرکز شهرستان درمیان در 105 کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan و کانال تلگرام: irnabirjand@
7556*6054
خبرنگار: حکیمه مصطفایی * انتشار: مریم پنجابی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.