به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدرضا بابایی روز پنجشنبه در نخستین روز دهه مبارک فجر در جمع مدیران شهرستان فردوس افزود: دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور تلاش ها، زحمات و مقاومت های مردان و زنان این مرز و بوم است که در دوران سیاه طاغوت با صبر و مبارزه توانستند بر فرعونیان زمان غلبه کنند.
وی بیان کرد: اقتدار و صلابت ایران اسلامی سبب شده که رئیس جمهور آمریکا همیشه نام ایران را بر لب داشته باشد و این به معنای عجز و ناتوانی دشمنان است.
فرماندار فردوس نیز با اشاره به اینکه مردم همواره جلوتر از مدیران حرکت کرده و می کنند گفت: مدیران باید در ارائه خدمت صادقانه به مردم تلاش کنند و مسئولیتی را که عهده دار آن شده اند، به درستی انجام دهند.
مهدی ابراهیمی به نقش موثر مردم در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: باید از حضور مردم برای شرکت برنامه های دهه مبارک فجر دعوت کرد و همچنین خاطرات دوران انقلاب برای نسل جوان تبیین شود.
به گزارش ایرنا در نخستین روز دهه مبارک فجر برنامه های مختلفی در شهرستان فردوس برگزار شد.
در ساعات اولیه صبح امروز (پنجشنبه) مدیران شهرستان با امام جمعه فردوس دیدار و سپس با غبارروبی گلزار شهدای شهرستان بار دیگر با آرمان های والای شهدا تجدید میثاق کردند.
رژه خودرویی و موتوری، گلباران تمثال مبارک امام راحل به مناسبت سالروز ورود تاریخی ایشان به وطن در میدان 15 خرداد فردوس و افتتاح نمایشگاه 'انقلاب، کودک، طبیعت' در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از دیگر برنامه های نخستین روز ایام الله دهه فجر در شهرستان فردوس بود.
همچنین عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی نهاد امامت جمعه فردوس در زمینی به مساحت 200 مترمربع با اعتبار اولیه 30 میلیون تومان آغاز شد.
9865*3028
خبرنگار: اعظم جمالی * انتشار: رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.