به گزارش ایرنا سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور روز پنجشنبه در آیین بزرگداشت 12 بهمن سالگرد ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در بیرجند گفت: انقلاب اسلامی فجر صادق قبل از طلوع خورشید دوازدهم است که تشکیل این حکومت به اراده خداوند به دست امام خمینی (ره) رقم خورد.
وی بیان کرد: همراهی مردم برای موفقیت امام در عرصه جامعه شرط است و اگر همراهی مردم نبود این فجر صادق محقق نمی شد.
وی گفت: آنچه مسلم است بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی مردم قدردان امام و امام راحل نیز قدردان مردمش بود و به همین واسطه خداوند عزت، آبرو و شرف را به این انقلاب و سرزمینش عطا فرمود.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: قبل از انقلاب ملتی تحقیر شده بودیم، تا حدی که حتی جابجایی رئیس دانشگاه تهران نیازمند اجازه سفیر آمریکا بود و با آن همه توصیف ارتش به عنوان بزرگترین ارتش منطقه اما جایگاه یک تکنسین آمریکایی از یک ژنرال ارتش شاهنشاهی بیشتر بود.
وی اظهار کرد: امام خمینی (ره) با آمدنش ورق را برگرداند و بزرگترین هنر ایشان این بود که انسان های امروز را با خدا آشتی داد و فطرت های پاک مردم را بار دیگر متوجه خداپرستی کرد.
سردار غیب پرور یکی از وجوه عزت کشور را ایستادگی مقابل دشمن دانست و گفت: امروز عالمیان با شنیدن نام انقلاب اسلامی در مقابل آن با احترام گردن خم می کنند و باید بدانیم که اگر دست از ایستادگی برداریم باید فاتحه انقلاب را خواند.
وی ادامه داد: امروز باید قدرت نه گفتن به دشمن در همه ما تقویت شود و چه کسی شک دارد که برجام بهانه است و آمریکا و رژیم های اشغالگر بحث موشکی را بهانه کرده اند.
وی اظهار کرد: معاندان نظام، زمانی آرام خواهند گرفت که ما از اسلام دست برداریم و قرآن و عترت را به فراموشی بسپریم، آن وقت است که دیگر دنیای استکبار با ما کاری نخواهد داشت.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز اگر یمن، سوریه و لبنان مقابل استکبار ایستادگی می کنند پیام انقلاب اسلامی ایران را به خوبی درک کرده اند و الگو قرار داده اند و این انقلاب هدیه بسیار بزرگی برای همه آزادگان عالم است.
وی بیان کرد: انقلاب اسلامی عطیه خداست و قدردانی از این نعمت الهی متوجه دو بخش مردم و مسئولان است.
وی با بیان اینکه مردم در این مدت وظایف خود را به خوبی انجام داده اند افزود: کجای انقلاب را می توان بررسی کرد که جای مردم خالی باشد و مسئولان هم باید بدانند که عاقبت به خیری آنها در مردم داری است.
غیب پرور گفت: قدردانی از مردم وقتی صورت می گیرد که مسئولان آنان نوکری مردم را ادا کنند و بدانند که فقط خادم این مردم هستند که اگر این امر محقق شود مسلم سربلندی ایران اسلامی همواره پا برجا خواهد ماند.
به گزارش ایرنا در این آیین که نماینده ولی فقیه در استان، استاندار خراسان جنوبی، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان استان و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند، با همراهی خانواده شهدا و مردم همیشه در صحنه خراسان جنوبی جایگاه ورود حضرت امام خمینی (ره) به صورت نمادین گلباران شد.
همزمان با 12 بهمن برنامه های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در سراسر کشور و استان مرزی خراسان جنوبی آغاز شد.
سه هزار و 158 عنوان برنامه فرهنگی و عمرانی دهه فجر امسال در 11 شهرستان استان خراسان جنوبی اجرا می شود و از این تعداد، 2 هزار و 156 برنامه فرهنگی و مابقی پروژه های عمرانی قابل افتتاح است.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan و کانال تلگرام: irnabirjand@
3215*3028 خبرنگار: محمدرسول ابراهیمی اسفدن * انتشار: رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.