به گزارش ایرنا محمد بشیری زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه پیروزی انقلاب حرکت مردمی بود، افزود: برنامه های دهه فجر به گونه ای برنامه ریزی شده تا امید آفرینی و نشاط را در جامعه بوجود آورد.
وی ادامه داد: ایام فرخنده دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان خدمات نظام و دولت از سوی مسئولان به مردم است.
بشیری زاده گفت: همچنین در این ایام مسئولان با مردم در روستاها دیدار می کنند تا از نزدیک با مشکلات آنان آشنا شوند و برای حل آن تلاش کنند.
فرماندار درمیان از برگزاری 109 عنوان برنامه مختلف به مناسبت دهه فجر در این شهرستان خبر داد و افزود: مراسم سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) همزمان با سراسر کشور، 12 همن ماه ساعت 9 صبح با حضور عموم مردم و مسئولان در میدان امام رضا(ع) شهر اسدیه برگزار می شود.
بشیری زاده با بیان اینکه 111 طرح عمرانی همزمان با دهه فجر ها با اعتبار 41 میلیارد و 303 میلیون تومان در این شهرستان به بهره برداری می رسد، یادآور شد: با افتتاح 16 پروژه شهری و 95 پروژه در نقاط روستایی برای 81 نفر به طور مستقیم شغل ایجاد خواهد شد.
وی ادامه داد: 9 هزار و 198خانوار در 4 شهر و 75 روستای شهرستان درمیان از خدمات این طرح ها برخوردار می شوند.
وی گازرسانی به 2 شهر گزیک و طبس مسینا و 22 روستای شهرستان، افتتاح مرکز جامع خدمات درمانی روستای نوغاب و سالن ورزشی روستای بورنگ را از مهمترین طرح های افتتاحی دهه فجر شهرستان ذکر کرد.
شهرستان درمیان با وسعت پنج هزار و 797 کیلومتر مربع از شمال به شهرستان قاینات از جنوب به شهرستان سربیشه و از غرب به شهرستان بیرجند و شرق به طول 70 کیلومتر با افغانستان مرز مشترک دارد.
شهر اسدیه مرکز شهرستان درمیان در 105 کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan و کانال تلگرام: irnabirjand@
7556* 6054
خبرنگار: حکیمه مصطفایی * انتشار: مریم پنجابی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.