به گزارش ایرنا محمد بشیری زاده روز شنبه در مراسم تجلیل از پرستاران درمیان افزود: در حال حاضر در بیمارستان خاتم الانبیاء این شهرستان خدمات بهداشتی خوبی به مردم ارائه می شود که باعث شده مردم راحتر برای درمان خود اقدام کنند.
وی از راه اندازی بیمارستان ثابت تخصصی به مناسبت دهه فجر در بیمارستان خاتم الانبیاء شهرستان خبر داد و گفت: راه اندازی این بیمارستان تخصصی خدمتی ارزشمند به مردم این شهرستان مرزی به ویژه روستاهای مرزی و محروم است که اطلاع رسانی های لازم به مردم از طریق شوراهای اسلامی و دهیاران در حال انجام است.
بشیری زاده بیان کرد: مرکز جامع سلامت روستای نوغاب شهرستان در دهه فجر به بهره‌ برداری می رسد و هفت هزار نفر از مزایای آن برخوردار خواهند شد.
وی ارج نهادن به مقام و جایگاه پرستاران و تقدیر از زحمات شبانه روزی این قشر را یک وظیفه همگانی دانست و اضافه کرد: تلاش در راستای بهبود کیفیت درمان و سلامت دوباره بیماران و حاضر شدن بر بالین بیماران در سخت ترین شرایط، برترین اعمال و برگرفته از ویژگی ها و خصوصیات اخلاقی حضرت زینب(س) است.
شهرستان درمیان با وسعت پنج هزار و 797 کیلومتر مربع از شمال به شهرستان قاینات از جنوب به شهرستان سربیشه و از غرب به شهرستان بیرجند و شرق به طول 70 کیلومتر با افغانستان مرز مشترک دارد.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
7556* 6054
خبرنگار: حکیمه مصطفایی * انتشار: مریم پنجابی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.