به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی محمد حسینی روز چهارشنبه در نشست بررسی برنامه های گرامیداشت دهه فجر در استان افزود: دهه فجر فرصت بسیار مناسبی برای تبیین خدمات و اقدامات دولت در بخش های مختلف است که مسئولان و فرمانداران باید از این فرصت نهایت استفاده را برای ارائه خدمات انجام شده ببرند.
وی با تاکید بر حضور مدیران کل، مسئولان، فرمانداران و بخشداران در ایام دهه فجر در شهرستان ها، بخش ها و روستاها گفت: ارتباط با مردم در این ایام باید بیش از پیش تقویت شود.
معاون استاندار خراسان جنوبی بر حضور بانوان در عرصه های مختلف از جمله برنامه های مربوط به دهه فجر تاکید و اظهار کرد: باید از ظرفیت بانوان به دلیل تاثیرگذاری که در بخش های مختلف دارند در ایام دهه فجر به نحو مطلوب و مناسب استفاده شود.
بنابر این گزارش با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی، فرمانداران شهرستان های تابعه استان و برخی مدیران ستادی استانداری، برنامه های گرامیداشت دهه فجر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در این نشست هر یک از فرمانداران به ارائه نقطه نظرات، دیدگاه ها و برنامه های پیش بینی شده در ایام الله دهه فجر در شهرستان های خود پرداختند.
دریافت و انتشار: رسول محمدحسنی
3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.