کاظم کمیلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای بهره‌برداری از این طرح ها 4 هزار و 74 متر شبکه فشار متوسط و 2 هزار و 53 متر شبکه فشار ضعیف احداث و 3 دستگاه ترانسفورماتور توزیع با ظرفیت 400 کیلو ولت آمپر نصب شده است.
وی هدف از اجرای این پروژه ها را توسعه، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌ها، برقرسانی به متقاضیان جدید ، ایجاد روشنایی معابر و افزایش نقاط مانوری دانست و ادامه داد: اعتباری بالغ بر 8 میلیارد و 509 میلیون ریال از محل اعتبارات تبصره 6 قانون بودجه و اعتبارات داخلی شرکت در دهه فجر هزینه می شود.
کمیلی با بیان اینکه 14 پروژه از محل سرمایه گذاری بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر10 میلیارد و 310 میلیون ریال اجرا شده است اظهار کرد: این پروژه ها برای تامین برق 14 واحد تولیدی و صنعتی کوچک شامل کارخانه چدن، کارخانه آسفالت و چندین واحد پرورش شترمرغ ، مرغداری ، گلخانه با نقشه و نظارت مدیریت برق شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفته است.
مدیر توزیع نیروی برق خوسف گفت: در حال حاضر 100 درصد جمعیت شهری و 98.8 درصد جمعیت روستایی این شهرستان از نعمت برق برخوردارند.
وی با اشاره به اقدامات زیر بنایی در بخش توسعه، بهبود ، ترمیم و اصلاح و بازسازی شبکه‌های برق افزود: با انجام این فعالیت نرخ انرژی توزیع نشده ناخواسته در 9 ماهه نخست نسبت به مدت مشابه سال گذشته 70 درصد کاهش یافته است.
کمیلی بیان کرد: نرخ انرژی توزیع نشده ناخواسته در 9 ماهه ابتدای سال 95 معادل 0.39 در هزار بوده است که با انجام برنامه PM توزیع ، این شاخص به 0.11 در هزار کاهش یافت.
مدیر توزیع نیروی نیروی برق خوسف یادآور شد: بر اساس تجزیه و تحلیل داده ها، گزارش حوادث و شناسایی نقاط معضل دار با اولویت بندی و برنامه ریزی مدون و سرویس خطوط انجام شد که خوشبختانه شاهد روند نرخ خاموشی در سطح شهرستان بودیم.
کمیلی، سرویس حدود 120کیلومتر شبکه فشارمتوسط ، کاورگذاری 456 مورد تراورس ، کاورینگ کامل 35 دستگاه ترانس هوایی و شاخه زنی اشجار در حریم شبکه های برق را از جمله اقدامات شاخص بهره برداری برشمرد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی : www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام @irnabirjand
9866 * 6054
خبرنگار: سیدابوالفضل موسوی نژاد * انتشار: مریم پنجابی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.