به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، محمدمهدی مروج الشریعه در دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حمایت از کارآفرینان را از وظایف اداره کل، تعاون کار و رفاه اجتماعی برشمرد و افزود: امروز سرنوشت بسیاری از افراد در حوزه های مختلف کاری وابسته به اقدامات و تلاش هایی است که در این حوزه به انجام می رسد.
وی کار و تلاش شبانه روزی را از جمله دستور کارهای دولت در استان دانست و تصریح کرد: حمایت از واحدهای صنعتی مشکل دار و سرپا نگهداشتن واحدها و کارگاه های صنعتی و تجاری که دارای مشکل هستند نیز باید به طور جد در دستور کار مسئولان ذیربط قرار گیرد.
مقام عالی دولت در استان با بیان اینکه کار، زمان و مکان نمی شناسد گفت: با توجه به شرایط موجود مسئولان مرتبط با حوزه اشتغال باید شبانه روزی و با تمام توان در خدمت مردم و مراجعان باشند تا بتوان بخشی از نواقص و مشکلات موجود در این بخش را به حدقل رساند.

** رشد شاخص های اقتصادی در خراسان جنوبی
معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این دیدار به خدمات و تلاش های استاندار خراسان جنوبی در بعد اقتصادی اشاره کرد و گفت: تلاش های دکتر مروج الشریعه به عنوان استاندار خراسان جنوبی موجب شده بسیاری از شاخص های اقتصادی در این استان رشد قابل توجهی پیدا کند.
نصرالله بازوند با بیان اینکه تحرک بسیاری از دستگاه ها به تحرک دستگاه های اقتصادی وابسته است افزود: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جمله دستگاه های پیشران در حوزه اقتصادی است.
دریافت و انتشار: رسول محمدحسنی
3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.