معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به اکران فیلم های این جشنواره در مرکز استان گفت: این آثار شامل ١٤ فیلم بخش مسابقه‌ جشنواره است که امیدواریم مورد پسند علاقمندان به هنر هفتم در خراسان ‌جنوبی قرار گیرد.
به گزارش روز شنبه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی سید علی زمزم افزود: فیلم های منتخب سی و ششمین جشنواره فیلم فجر از ١٢ تا ٢٢ بهمن ماه سالجاری در بیرجند و هر فیلم در هر روز سه بار اکران خواهد شد.
وی تصریح کرد: این رویداد بزرگ سینمایی با هدف ایجاد فضای اکران فیلم های فاخر تولید ملی در استان و بهره مندی اقشار مختلف و علاقه مندان به حوزه فیلم و ایجاد فضای سینمایی در بیرجند برگزار می شود.
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اکران فیلم‌ها از 12 بهمن آغاز می ‌شود خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است که مردم خراسان‌جنوبی و شهرستان بیرجند بتوانند از تماشای فیلم‌های روز کشور بهره‌مند شوند.
وی یادآور شد: سال‌های گذشته استقبال مردم از اکران آثار جشنواره فیلم فجر در خراسان‌جنوبی بسیار مطلوب ارزیابی شده و همین مسئله انگیزه ما را برای ادامه این اقدام در سال‌های آتی بیشتر کرده است.
سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر از 12 تا 22 بهمن ماه 1396 به دبیری ابراهیم داروغه‌زاده برگزار خواهد شد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
دریافت و انتشار: رسول محمدحسنی
3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.