به گزارش ایرنا حمید صابریان روز چهارشنبه در همایش تخصصی صادرات خرده فروشی صنایع دستی استان افزود: همچنین کاهش سفرهای درون و بین شهری، کمک به فروشندگان و فواید زیست محیطی از دیگر اهداف سروریس اینترنتی است.
وی بیان کرد: مهمترین جنبه های پست در رابطه با تجارت الکترونیک امکان ردیابی و رهگیری سرعت لجستیک، کاهش هزینه ها، اعتماد، مدت زمان و انعطاف پذیری سرویس های پستی است.
وی با اشاره به ایجاد سرویس پیک شهری بر مبنای اپلیکیشن موبایل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران گفت: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و به طور واضح تر ساماندهی پیک های موتوری شهری از جمله اهم برنامه شرکت ملی پست است.
وی اضافه کرد: توانمندسازی تجهیزات شرکت پست در خصوص طرح پیک شهری، بررسی مجوز امنیت بسته ها و مرسولات پستی توسط شرکت پست، بررسی محاسبات دقیق طرح فوق از نظر هزینه، سود سالانه، افزایش درآمد و ترافیک از جمله اقدامات پست در این زمینه است.

** بازاریابی رکن اصلی کسب و کار است
مدیرکل پست خراسان جنوبی در ادامه با بیان اینکه بازاریابی رکن اصلی کسب و کار است، یادآور شد: امروز فناوری، کسب و کارها و ادبیات آن را تغییر داده است.
صابریان افزود: بازاریابی فصل بسیار مهمی در تمامی کسب و کارهای دنیاست، با برگزاری این همایش زمینه ای برای بازاریابی در خصوص صنایع دستی و سایر محصولات استراتژیک استان فراهم شد.
وی گفت: شرکت پست نیز امکانات خوبی را در این زمینه فراهم کرده است امید است این حرکتی که در استان آغاز شد به نتایج مطلوبی برسد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
7557* 6054
خبرنگار: رقیه محمدی * انتشار: مریم پنجابی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.